Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در اقدامی خداپسندانه صورت گرفت؛

نه قاطع عکاس اشکذری به سرطان؛ با فروش اثر هنری خود


مهدی دهقانی اشکذری مبلغ حاصل از فروش اثر هنری خود را در راستای حمایت از بیماران سرطانی به رئیس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد اهدا کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل ازنسیم صادق؛ طی مراسمی تابلو حسینیه سفید اشکذر اثر مهدی دهقانی اشکذری که سال پیش به عنوان یکی از آثار برگزیده در اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی حسینیه ایران معرفی شده بود در بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد با حضور ریس این بیمارستان، توسط زارع پور خیر اشکذری به مبلغ قابل توجهی خریداری شد.

 دهقانی صاحب این اثرنیز، در اقدامی خداپسندانه تمامی این مبلغ را در راستای حمایت از بیماران سرطانی به رئیس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد اهدا کرد.

رئیس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد ضمن قدر دانی از زارع پور و همه خیرینی که سعی در التیام درد بیماران  دارند به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای بیماری‌های خاص به ویژه سرطان اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی در سال‌های اخیر، لزوم حضور پر مهر خیرین در کنار خانواده بیماران بیش از پیش احساس می‌شود.

گفتنی است مهدی دهقانی سال گذشته نیز نمایشگاهی با عنوان"هستی و نیستی" در راستای حمایت از بیماران سرطانی در یزد برپا کرده بود که سود حاصل از آن را به موسسه محک هدیه کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از عکس‌های گرفته شده از این هنرمند خیر به وب‌سایت http://mahdidehghani.ir مراجعه کنند.






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد