Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آب پاکی مدیرکل دفترامور شهری وروستایی یزد روی دست مسئولین ابرکوه؛

نیامده ام همه مشکلات را حل کنم؛ اگر قابل حل بود مدیران قبلی چنین می کردند


مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری یزد ضمن بیان اینکه نیامده ام تا همه مشکلات را حل کنم، گفت: اگر مشکلات قابل حل بود مدیران قبلی این کار را انجام می دادند.

به گزارش سرو ابرکوه، دهیاران، شهرداران، بخشداران و اعضای شورای های اسلامی شهر ابرکوه و مهردشت طی نشستی با محمود شاکری مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری یزد، به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند.

شاکری با بیان اینکه 17 درصد از جمعیت استان یزد اختصاص به روستائیان دارد، اظهار کرد: استان یزد با وجود 21 نقطه شهری با محدودیت هایی مواجه است اما مسئولین برای خدمت به مردم در حد توان وظایف خود را انجام داده و رضایتمندی مردم نشان دهنده عملکرد مثبت آنان می باشد .

وی افزود: می توان گفت سال 94 یکی از سخت ترین سال های پس از انقلاب بود که آن را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با تدابیر دولت و تحقق برجام که قسمتی از آن به فرجام رسیده است، به موفقیت کامل برسیم و مشکلات را از پیش رو برداریم.

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی یزد تصریح کرد: همیشه باید مشکلات مطرح شود تا به تناسب آن اقدامات مورد نیاز انجام شود. من نیامده ام بگویم که مشکلات را حل کنم، زیرا اگر قابل حل بود مدیران پیش از من، آن را حل می کردند؛ اما اولویت ها را در نظر می گیریم و با همکاری مسئولین شهرستان مسائل را پیگیری می کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: نگاه دولت یازدهم به شوراها یک دید مبنایی است و به شهرها و روستاها صرفا بر اساس یک تعریف خشک سیاسی نگاه نمی کند؛  بلکه نگاهی سازنده، کلیدی و تأثیر گذار در روند توسعه پایدار  می باشد.

وی ادامه داد: پرداختن به تشکل های مردمی به عنوان یک اصل اساسی در دولت یازدهم پذیرفته شده است. در همین راستا با مشارکت دادن مردم در چرخه تولید اقتصاد به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی، می توان به توسعه ای همه جانبه دست یافت.

این مقام مسئول افزود: توجه به قانون مداری و قانون محوری امر بسیار مهمی است که در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت. لذا هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق ندارد در منابع بیت المال تصرف غیر قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد