Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

هدف ترامپ از طرح«بازی با برجام» محدود کردن توان دفاعی ایران است


امام جمعه ابرکوه گفت: تحریم و نقشه کشی علیه سپاه نشانه منزوی شدن قدرت آمریکا و محدود کردن توان دفاعی کشور است و اگر غرب بخواهد علیه سپاه نقشه بکشد گور خود را کنده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه ابرکوه مهمترین شاخصه سیاسی امروز دولت آمریکا را بازی با برجام، فشار بیشتر بر ایران و تروریسم خواندن سپاه پاسداران عنوان کرد.

وی یاوه گویی ها و تهدید های ترامپ را رجزخوانی کودکانه و ادامه زوزه های ناموفق مقامات گذشته آمریکایی بیان کرد و گفت: این رجزخوانی ها هیچگونه سرانجامی نداشته و ندارد، دولت اوباما با مشت آهنین که روی آن دستکش مخملین بود به میدان آمد اما سرانجام منزوی شد.

حجت الاسلام حسینی بحث خروج آمریکا از برجام را رسوایی جهانی و مایه شرمساری دانست و گفت: با خروج آمریکا از برجام، ایران اسلامی قدرتمندتر و فعال تر از گذشته فعالیت غنی سازی انرژی هسته ای را ادامه خواهد داد و از این رو آن ها و گروه 1+5 تاکنون بر ماندگاری در برجام توافق دارند.

خطیب جمعه ابرکوه تنها مخالف عدم حمایت آمریکا از برجام را اسرائیل عنوان کرد و گفت: حتی فرانسه هم که تصمیم داشت در این بازی نقش پلیس خوب را برای آمریکا اجرا کند تاکنون همچون آلمان و انگلیس با ترامپ مخالفت کرده است.

حسینی ضمن تقدیر پاسخ وزیر امورخارجه کشورمان به همتای آمریکائیش گفت: برجام یک قرار داد بین المللی است نه فیما بین ایران و آمریکا، مواضع ابلهانه و عصبانی مقامات آمریکایی به دور از هوش و ذکاوت دیپلماسی است و دولتمردان دولت دوازدهم هم هوشمندانه برای تمام حیله های مکارانه شیطان بزرگ، تدبیر دفاعی دارند.

وی طرح تجزیه عراق و جداکردن اقلیم کردستان را ناکام خواند و افزود: ملت ایران در برابر اقدامات ظالمانه و بی شرمانه آمریکا سکوت نخواهد کرد چرا که به وعده الهی إِن يَنصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ  (سوره آل عمران آیه 160) ایمان دارد و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام حسینی تحریم و نقشه کشی علیه سپاه را نشانه منزوی شدن قدرت آمریکا و محدود کردن توان دفاعی کشور عنوان کرد و گفت: اگر غرب بخواهد علیه سپاه نقشه بکشد گور خود را کنده است و این سپاه و ملت با روحیه عاشورائی و انقلابی روزگار آنان را تیره و تار خواهند کرد.

امام جمعه ابرکوه سفرهای مقامات غربی و عربی به روسیه را ناکام بیان کرده و گفت: رژیم وهابی ریاض مثل هم پیمان اسرائیلی اش نگران رُشد و توسعه کشورمان در منطقه و جهان است، سفرهای متعدد نتانیاهو و مقامات سعودی به روسیه برای این است که ائتلاف منطقه ای علیه ایران برای خود در جهت همسوئی با آمریکا ایجاد کنند اما تاکنون موفق نشده اند.

حسینی در بخش دیگر از سخنان خود به روز پیوند اولیاء و مربّیان پرداخت و گفت: اگر این پیوند عملی شود نتیجه اش موفقیّت های همه جانبه تحصیلی دانش آموزان است؛ مربیان در مدارس تلاش خود را دارند اما بدون حمایت اولیاء کار پرورش و آموزش ناقص می ماند پس باید اولیاء نشان دهند که دلسوزانه حامی فرزندان خود در خانه و مدرسه هستند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد