Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گزارش میدانی/مسئولین ابرکوه در راهپیمایی روز قدس:

هدف مسلمانان تحقق مدیریت اسلامی در جهان/حضور تک تک مردم چون سیل، اسرائیل را محو می کند/جمعه قدس ریشه در جمعه ظهور دارد


گفتگوی مسئولین ابرکوه در حاشیه راهپیمایی روز قدس را با خبرنگار سرو ابرکوه را در این گزارش بخوانید.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از نعمت های بزرگ مسلمانان است که معمار کبیر انقلاب آن را روز حیات اسلام نامیدند. اتحاد و همبستگی امت مسلمان در محکوم کردن  ظلم و ستم هایی که اسرائیل و استکبار جهانی بر مردم کشورهای اسلامی روا می دارند، باعث می شود به زودی شاهد برقراری مدیریت اسلامی در سرتا سر جهان باشیم.


رسولی افزود: مردم ابرکوه و همه ملت روزه دار ایران با حضور خود در این صحنه جهانی نشان می دهند که هنوز هم با عشق و علاقه به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، پشتیبان مظلومان هستیم و تا پای جان ایستاده ایم تا روزی که پرچم اسلام را در دنیا به اهتزار در آوریم.


وی تصریح کرد: هر حضور و تجمع نشان دهنده اتحاد و همبستگی مردم است و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب سال گذشته از مردم و مسئولین خواستار شدند؛ لذا این حضور باشکوه نشان می دهند که مردم جهان متحد شده اند تا به زودی به هدف بزرگ که همان مدیریت جهانی اسلام است دست یابند.


رسولی خاطرنشان کرد: دولت هایی مانند آل سعود و آل خلیفه که به نوعی جزئی از جهان اسلام هستند اما فریب استکبار را خورده اند باید بدانند که دولت و ملت شان از هم جدا است و ملت آنها بالاخره روزی این دولت های کفر را سرنگون خواهند کرد.

 


یکی از تغییرات جهان اسلام، حذف اسرائیل است
جواد عادل دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه اذعان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در یک کلام به معنای وفادار بودن مردم به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.


عادل تأکید: مردم خواستار تغییرات خوبی در حوزه جهان اسلام هستند و همانطور که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب (حفظ الله) فرمودند، قطعاً یکی از این تغییرات، حذف نظام صهیونیست از روی زمین خواهد بود.

 


پیوند قطره قطره مردم همچون سیل، اسرائیل را محو می کند
فلاح زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش اظهار کرد: این اتحاد مسلمین در سراسر جهان است که باعث می شود که همیشه دشمنان اسلام شکست خورده و ناامید باشند. مردم همچون قطره به هم پیوند می خورند تا در نهایت سیلی خروشان تشکیل داده و اسرائیل را از صحنه جهان محو کنند.

 


جمعه قدس ریشه در جمعه ظهور دارد
مجتبی عزیزی رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور گفت: جمعه قدس ریشه در جمعه ظهور دارد؛ اسرائیل قطعاً نابود شدنی است و انشاالله کمتر از 25 سال آینده شاهد افول اسرائیل خواهیم بود.


عزیزی تأکید کرد: این راهپیمایی ها و اینگونه حمایت ها از مردم مظلوم، زمینه ظهور حضرت حجت(عج) و نابودی استکبار را فراهم می کند. اگر مسلمانان در سراسر دنیا حتی کشورهای غیراسلامی یک رنگی و هماهنگی داشته باشند، قطعاً اسرائیل به زودی از صحنه جهانی محو می شود.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد