Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

هر سرزمینی لیاقت حضور مردان خدا را ندارد/ جناح گرایی در انتخابات یعنی حق الناس


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در مراسم گرامیداشت 15 دی گفت: کسانی که در انتخابات به دنبال جناح گرایی بوده و صلاحیت و شایستگی کاندیدها را مدنظر قرار نمی دهند، حق الناس می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه، با ذکر حدیثی اظهار کرد: خاطره شیرین این حضور برای همیشه در تاریخ کهن ابرکوه به یادگار خواهد ماند و در اذهان مردم ثبت می شود، چرا که هر سرزمینی لیاقت حضور مردان خدا را ندارد.


دشت آبادی در ادامه با اشاره به شهادت شیخ نمر، تصریح کرد: در روزهای اخیر دستان پلید آل سعود، یکی از عالمان بزرگ شیعه را به شهادت رساند و به گفته مقام معظم رهبری، خون این شهید دامن آل سعود را خواهد گرفت و طومار سیاه آن ها در هم می پیچد.


وی ضمن اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی، تاکید کرد: به علت موقعیت استراتژیک و حساس ایران در منطقه، طبیعتا بحث انتخابات کشور نیز بسیار حساس است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب بر روی آن تأکید دارند بحث نفوذ و حق الناس در انتخابات است. استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و انگلیس با تمام قوا وارد میدان شده و چشم طمع به انتخابات دوخته اند، تا با دسیسه های خود با زیرکی به اصلی ترین نهادهای کشور نفوذ پیدا کنند.


وی در توصیه ای به مردم، بیان کرد: باید مراقب باشیم تا در انتخابات حق الناس نکنیم؛ کسانی که به دنبال جناح گرایی بوده و صلاحیت و شایستگی کاندیدها را مدنظر قرار نمی دهند، حق الناس می کنند. رعایت حق الناس یعنی اینکه، فرد اصلح و شایسته انتخاب شود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد