Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در امامزاده عباسعلی برگزار شد؛

همایش «صیانت» بانوان ورزشکار ابرکوهی با محوریت حجاب و عفاف + تصویر


صبح امروز بانوان ورزشکار ابرکوهی با حضور در امامزاده عباسعلی(ع) در همایش «صیانت» با موضوع حجاب و عفاف شرکت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همایش «صیانت» با محوریت موضوع عفاف و حجاب با حضور بانوان ورزشکار شهرستان به همت اداره ورزش و جوانان در محل آستان مقدس امامزاده عباسعلی(ع) روستای مریم آباد برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام وحید ساجدی مسئول کمیته طلاب هیئت پهلوانی شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری خامس آل عبا، به بیان برخی دلایل قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: حضور امام حسین(ع) به همراه اهل بیتش در کربلا پیام های بزرگی برای جهانیان داشته و دارد که از جمله آن اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت پذیری، هدایت بشریت و ... بوده است.

ساجدی تصریح کرد: امروز این ما شیعیان هستیم که باید با پاسخ گفتن به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام عصر(عج)، زمینه ظهورش را فراهم آوریم و این مهم محقق نمی شود مگر با پیروی کردن از سیره اهل بیت(ع) و جامه عمل پوشاندن به اهداف مکتب عاشورا.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان هر لحظه با ترفندهای جدید درصدد نابود کردن ارزش های اسلامی هستند، مادران وظیفه خطیر تربیتی را بر عهده دارند و باید تلاش کنند تا فرزندانی حسینی تربیت کنند.

گفتنی است در ادامه این مراسم بانوان ورزشکار ابرکوهی زیارت عاشورای امام حسین(ع) را به همراه نوای گرم مجتبی اکرمی مداح اهل بیت(ع) زمزمه کردند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد