Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور 130 دانش آموز ابرکوهی؛

همایش آشنایی با مبانی کارآفرینی در ابرکوه برگزار شد+ عکس


به منظور گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی همایش آشنایی با مبانی کارآفرینی با حضور دانش آموزان دبیرستان امیرکبیر ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، دوره یک روزه کارگاه آموزشی کارآفرینی از ایده تا اجرا با شرکت 130 دانش آموز دبیرستان امیرکبیر ابرکوه برگزار شد.


خانم نیکجو رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل استان یزد انجام پذیرفت و شرکت کنندگان با نحوه کارآفرینی، خلاقیت و ایده پردازی آشنایی کامل پیداکردند.


در این مراسم خانم نیکجو رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل استان یزد، پس از ارائه مباحث کارآفرینی، اظهار کرد: توسعه، تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی دانش آموزان، یک ضرورت انکار ناپذیر برای حضور موثر آنان در جامعه است.


ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه عنوان کرد: پرورش نیروی متفکر، خلاق و نوآور از سنین نوجوانی؛ جامعه ای خلاق، پویا، کارآفرین و متعهد به کار و تلاش را رقم می زند.


زارع افزود: ایجاد اشتغال پویا و دانش بنیان، با آموزش راه ها و روش های کارآفرینی شکل می گیرد. آموزش کسب و کار و آشنایی با اصول کارآفرینی در سنین نوجوانی به همراه آموزش تئوریک دروس باعث ایجاد شوق و نهادینه شدن فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه می شود.


در پایان دانش آموزان در مسابقه ای که با عنوان کارآفرینی از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه برگزار شده بود، شرکت و پس از بررسی پاسخ نامه ها به قید قرعه به پنج نفر از آنان هدایایی اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد