Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


همایش ملی«قرار داد، اصول و چالش های پیشرو»با معرفی 3مقاله برتر در ابرکوه به کار خود پایان داد


اولین همایش ملی "قرار داد، اصول و چالش های پیشرو" در دانشگاه آزاد ابرکوه که با حضور معاون دادستان دیوان محاسبات کشور صورت گرفت، با معرفی 3 مقاله برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش سروابرکوه، اولین همایش ملی قرارداد، اصول و چالش های پیشرو با مشارکت دانشگاه ها ( واحد های تفت، میبد، تبریز و علوم و تحقیقات یزد) و مراکز مرتبط (دادگستری کل استان یزد، کانون سردفتران و دفتریاران استان یزد، سازمان بسیج حقوق دانان استان یزد) و ادارات (ثبت احوال، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه) از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در سالن همایش‌های شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در این همایش به زمینه های فقهی برخی عقود اسلامی اشاره و گفت: بسیاری از عقود جاری در ابعاد مختلف بر اساس فقه اسلامی می باشد.

در ادامه همایش، دکتر عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه، گفت: فراهم آوردن فضای تبادل نظر در حوزه علوم مختلف و استفاده دانشجویان بویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آخرین دستاوردها ی علمی از سیاست های پژوهشی واحد ابرکوه می باشد.

علوی راد اضافه کرد: این دانشگاه در کنار کارهای پژوهشی تلاش دارد براساس سیاست های ابلاغی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و خط مشی های تعیین شد فعالیت های فرهنگی واحد را ارتقا دهد.

در این آیین ملی دکتر محسن عمرانی، معاون دادستان دیوان محاسبات کشور به دعوت دانشگاه آزاد ابرکوه به عنوان سخنران کلیدی حضور داشت و در زمینه تعدیل قراردادهای حقوقی دولتی سخنرانی نمود که مورد توجه شرکت کنندگان در این همایش قرار گرفت.

در این همایش ملی، 70 مقاله تخصصی در محورهای همایش به صورت سخنرانی ارائه و در پایان از سه مقاله برتر در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است این همایش ملی با حضور جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران حقوق از استان‌های مختلف کشور، امام جمعه، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان، همچنین معاونت حقوقی سپاه الغدیر یزد و زارع رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان، مدیح مدیر تشکل های دانشگاه های استان، در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد