Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یاداشت/

همه چی آرومه! من چقدر خوشحالم !


در پی اظهارات عجیب وزیر کشور مبنی بر روند رشد اقتصادی در سراسر استان ها، نویسنده ابرکوهی در یادداشتی نوشت: دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای کسانی که در این اوضاع نابسامان اقتصادی، سفره هایشان بقدری کوچک شده که فرزندانشان ماههاست رنگ گوشت و میوه و … ندیده اند!

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از ابرنیوز، یادداشت "همه چی آرومه ! من چقدر خوشحالم ! " نوشته  دکتر مهران فاطمی را می خوانید.

- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر محترم کشور در جمع استانداران مطرح نموده اند: " بنده در بازدیدهایی که از استانهای کشور داشته ام، شاهد روند رو به رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و افزایش اشتغالزایی در همه استانها بوده ام و این امر نشانگر آن است که دولت یازدهم در بخش اقتصاد موفق عمل کرده است!"

— خدمت این عزیز بزرگوار باید عرض کرد :

– دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای ده ها و بلکه صدها هزار کارگری که چندین ماهست حقوق نگرفته  و با دلی شکسته اخراج شده اند!

– دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای صدها هزار معلم و فرهنگی آبرومندی که هر ماه به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق نا چیزشان، چک هایشان برگه می گردد!

–  دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای تولید کنندگان و صنعتگران عزیزی که واحدهایشان به دلیل وارادات بیش از حد کالاهای خارجی رو به ورشکستگی نهاده است!

–  دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای کسانی که در این اوضاع نابسامان اقتصادی ، سفره هایشان بقدری کوچک شده که فرزندانشان ماههاست رنگ گوشت و میوه  و … ندیده اند!

–  دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای جوانانی که دربه دربه دنبال کار می گردند و ازدواج هایشان به تاخیر می افتد و نا امید و بی انگیزه صرفا به خاطر خالی نبودن عریضه در کلاسهای درس دانشگاه حاضر می شوند!

– دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است نه برای …

– – و اما دولت در بخش اقتصاد به دلیل واردات بی رویه ! موفق عمل نموده است  آنهم برای تولید کنندگان ، جوانان و کارگران چینی، کره ای ، ترکیه ای ،آلمانی و البته امارتی و …

– دولت در بخش اقتصاد موفق عمل نموده است برای کاسبکاران تحریم! رانت خواران اقتصادی! وارد کنندگان کالای قاچاق، اختلاس کنندگان ، بزرگ بدهکاران بانکی و صاحبان حقوق های نجومی!

– — و اما دولت در بخش اقتصاد می توانست موفق عمل نماید اگر تا حل مشکل خشکسالی و آب کشور را به تحریمها گره نمی زد! و به دشمن اعتماد بی جا نمی نمود!

– دولت در بخش اقتصادی می توانست موفق عمل نماید اگر مشاور اعظم رییس جمهورش، صراحتا تنها مزیت رقابتی ما را پخت قرمه سبزی و آبگوشت بز پاش نمی دانست!

– دولت در بخش اقتصاد می توانست موفق عمل نماید اگرروحیه " ما نمی توانیم" را با اعمال و رفتارش در پیکره جامعه نمی دمید و بالعکس با احیای گفتمان " ما می توانیم" وبا تکیه بر ظرفیت های داخلی و اجرای مومنانه سیاستهای اقتصاد مقاومتی ،روح خود باوری ، امید،شکوفایی و نوآوری اقتصادی را زنده می نمود!

– دولت در بخش اقتصاد می توانست موفق عمل نماید اگر بجای استفاده از مدیران غیر انقلابی، خسته،مسن و بی انگیزه! از مدیران جوان، جهادی و انقلابی استفاده می نمود و کشور را در باتلاق بی تصمیمی و رخوت و رکود رها نمی نمود!

– جناب وزیر! الحمدلله  در استان ما ، آنقدر رونق و شکوفایی اقتصادی موج می زند که وقتی یکی از مقامات کشور به یزد می آیند برای پیدا کردن یک پروژه مناسب که به دستان مبارک آنان افتتاح گردد باید چراغ به دست گرفت و به دنبال پروژه گشت !

— اخیرا وزیر محترمی که در سانحه قطارتبریز- مشهد افاضه نمودند که مشکلی نیست !چون مسافران همگی بیمه هستند ! روبان بزرگراه تفت- ابرکوه – سورمق که صرفا ده کیلومترآن افتتاح نشده بود و عملیات اجرایی آن ده کیلومتر هم در دولت دهم بالای ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است و جاده اردکان- چوپانان را هم که ۲۰ کیلومتر آن قبلا تا یک روآسفالت شده بود و صرفا ۲۵ کیلومتر آن باقی مانده بود را تحت عنوان افتتاح ۸۹ کیلومتراز پروژه بزرگراهی دولت راستگویان! قیچی نموده اند!

— جناب رحمانی فضلی عزیز، اظهارات شما مرا به یاد این ترانه معروف انداخت:

همه چی آرومه     من چقدر خوشحالم!
همه چی آرومه     غصه ها خوابیدن!

—– به قول معروف خدا کند هر چی دل مهمونه دل صاحبخونه هم باشه!!!

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد