Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آگهي مناقصه عمومي؛

واگذاری امور تهیه و انتشار اخبار شهرداری ابرکوه به بخش خصوصی


شهرداری ابرکوه در نظر دارد، امور تهيه و انتشار اخبار شهرداري و شوراي اسلامي شهر را به بخش خصوصي واگذار کند.

به گزارش سرو ابرکوه، شهرداری ابرکوه به استناد مجوز شماره 508 مورخ 18/9/92 شورای اسلامی شهر در نظر دارد تهيه و انتشار اخبار شهرداري و شوراي اسلامي شهر ابركوه و همچنين مديريت پايگاه اطلاع رساني شهرداري ابركوه را از طریق مناقصه عمومی به اشخاص حقيقي و حقوقي واجدالشرايط واگذار نماید.


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از شرایط، شرح وظایف و شرکت در مناقصه حداکثر تا تاریخ 3/4/94 به واحد روابط عمومي شهرداری ابرکوه مراجعه نمایند.


- قیمت پایه مناقصه بابت هر ماه مبلغ 6.000.000  ریال می باشد.


- متقاضيان می بایست مبلغ 4.000.000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره 3950025 نزد بانك رفاه به نام سپرده شهرداري ابرکوه واريز نمايند.


- متقاضيان می بایست درخواست كتبي همراه با قيمت پيشنهادي و شماره تماس و فيش بانکی واریز سپرده را داخل پاكت قرار داده و به واحد حراست شهرداري تحويل و رسيد دريافت نمايند. ( قید عبارت "مناقصه تهيه و انتشار اخبار شهرداري ابركوه " بر روی پاکت تحویلی الزامی می باشد.)


- کلیه پاکت ها روز پنجشنبه مورخ 4/4/94 ساعت 12 با حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات گشایش و برنده مناقصه پس از احراز صلاحیت اعلام می گردد.


- چنانچه برنده مناقصه از انجام معامله خودداری نماید یا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت روز حاضر به انعقاد قرارداد نشود، سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر بعدی منعقد می گردد و در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف مهلت هفت روز پس از ابلاغ قانونی حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.


- سپرده نفرات اول، دوم و سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد شهرداري باقي خواهد ماند كه پس از عقد قرارداد مسترد خواهد گرديد.


- سپرده بقیه شرکت کنندگان پس از مشخص شدن برنده مناقصه مسترد می گردد.


- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.


- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش و مشروط و پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد