Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

وضعیت نامعلوم سهام جی. تی. ال ابرکوه و عدم احداث آن مردم را به صنعت بی اعتماد کرد


رئیس شورای ابرکوه، در حضور استاندار و امام جمعه یزد، خواستار پیگیری وضعیت سهام شرکت جی. تی. ال و تسریع راه اندازی این پروژه شد و گفت : بلاتکلیفی سهامداران و تأخیر چندین ساله در احداث این پروژه، مردم را نسبت به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صنعت دلسرد کرده است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح روز گذشته نشست هم‌اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ابرکوه، با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، هیئت همراه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

محمدجواد معماریان رئیس شورای شهر ابرکوه، با اشاره به اینکه ابرکوه یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری است، اظهار کرد : علیرغم داشتن این عنوان، هنوز نواقصی در این شهرستان وجود دارد که بعضاً چندین سال پیگیری آنها طول کشیده و به نتیجه نرسیده است.

معماریان گفت : اصلاح ورودی از سمت یزد، تقاطع ۱۵ دی و خطرهای بسیاری که جان مسافران را در این مسیر تهدید می‌کند، اصلاح ورودی و تكميل  ايست بازرسي از سمت فارس، با توجه به احداث جاده هرات و مروست جاده بين روستايي دو بانده شود، تکمیل پروژه راه‌آهن یزد به اقلید استان فارس، تكميل باند دوم کمربندی از رديف بودجه بزرگراه تفت ابرکوه سورمق از جمله مطالبات مردمی است که موجب رشد و آبادانی این شهرستان خواهد شد.

وی، همچنین فراهم شدن تجهیزات حوزه بهداشت و درمان، به‌کارگیری نیروهای نخبه و فرهیخته ابرکوه در جایگاه‌ استان، افزایش توزیع گوشت سهمیه‌ای، پیگیری مجتمع بین‌راهی امام رضا (ع) که چندین سال از مجوز آن می گذرد و هنوز اقدام عملی و کارساز در این حوزه انجام نشده است، پیگیری درج دانشگاه معماری و عمرانی ابرکوه در دفترچه کنکور و جذب دانشجو و تکمیل سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفری، را خواستار شد.

معماریان ضمن درخواست پیگیری وضعیت سهام شرکت جی. تی. ال و سرعت عمل در تسریع راه اندازی این پروژه، گفت : بلاتکلیفی سهامداران و تأخیر چندین ساله در احداث این پروژه، مردم را نسبت به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صنعت بی اعتماد و دلسرد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در پایان تصریح کرد : مسئولین استان و استانداری نگاه ویژه ای به شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته جهت تخصیص بودجه‌های عمرانی داشته باشند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد