Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول سازمان بسيج رسانه استان يزد:

وظیفه اصحاب رسانه، جاری کردن حرف ولایت در بستر جامعه است/ عرصه رسانه باید به جبهه فرهنگی انقلاب تبدیل شود


مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اردکان گفت: وظیفه اصحاب رسانه ، جاری کردن حرف ولایت در دل و بستر جامعه است .

به گزارش سروابرکوه به نقل از یزد رسا، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در نشست تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت : سازمان بسیج رسانه یک سازمانی با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و در جهت بصیرت افزایی ، مهارت افزایی و انسجام رسانه ای در بین اصحاب رسانه ایجاد شده است .

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اردکان گفت : وظیفه اصحاب رسانه ، جاری کردن حرف ولایت در دل و بستر جامعه است .

سید حسین راسخی افزود : هدف ما ، جمع کردن و بسیج اصحاب رسانه استان یزد حول محور ولایت و تشکیل جبهه انقلاب رسانه ای و آفندی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و نظام سلطه است .

وی ، ایجاد آرایش رسانه ای ، الگو سازی در تمام عرصه های کشور ، گفتمان سازی و تدوین مؤلفه های رسانه ای با شاخصه های اسلامی را از دیگر اهداف تشکیل بسیج رسانه برشمرد .

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد ، جامعه هدف این سازمان را خبرنگاران ، گزارشگران ، تصویربرداران خبری ، مستندسازان خبری ، دبیران و سردبیران نشریات ، عکاسان خبری ، مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ها عنوان کرد .

وی با اشاره به خطر سلاح رسانه گفت : سلاح رسانه از سلاح اتمی هم سخت تر و هم خطرناکتر است و به همین دلیل عرصه رسانه باید به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تبدیل شود تا با ایفای نقش مؤثر خود وضعیت تدافعی ما به وضعیت تهاجمی تبدیل شود .

در ابتدای این نشست ، فرماندار اردکان با اشاره به توانمندی های بسیج در عرصه های مختلف گفت : تفکر و نگاه بسیج باعث افزایش اقتدار و عزت ملی کشور خواهد شد .

احمد کمالی افزود : در مقابله با تهاجمات نرم دشمن حضور بسیج یک حضور مغتنم و ارزشمند است و هرجا بسیج و فرهنگ بسیجی فعال بوده است تعهد و معنویت خاصی به آن مجموعه بخشیده است .

لازم به ذکر است که نشست تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه های شهرستان اردکان به میزبانی فرمانداری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سالن شهید عباسی فرمانداری شهرستان اردکان برگزار گردید .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد