Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

وظیفه ما آموزش به معلولان و فراهم کردن بازار فروش برای دستاوردهای آنان است/ مربیان مراکز توانبخشی ابرکوه ایثارگران واقعی اند


فرماندار ابرکوه در همایش گرامیداشت روز معلولان گفت: وظیفه ما در قبال معلولان ارائه آموزش های لازم به آنان و همچنین فراهم کردن بازار فروش برای دستاوردهای آنان است.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین، همایشی با همین عنوان و با حضور توانخواهان مراکز دخترانه حرفه آموزی اندیشه نوین توانبخشی حرفه ای شکوفه های امید و مرکز جسمی حرکتی فردای روشن در محل مدرسه قرآنی شهید محمود فلاح زاده برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در حاشیه این همایش ضمن گرامیداشت روز معلولین، اظهار کرد: اقدامات مسئولین هر سه مرکز توانبخشی شهرستان در راستای آموزش و شکوفایی استعدادهای نهفته معلولان، ستودنی است و موجب می شود آنها به خوباوری برسند و اغلب پا به پای انسان های عادی در راه پیشرفت حرکت کنند.

رسولی تصریح کرد: تلاش های مربیان در زمینه نگهداری و آموزش معلولان در یک کلام، اقدامی ایثارگرانه است؛ چرا که آنان از منفعت خود گذشته و مصلحت این فرزندان را در نظر گرفته اند. آموزش به معلولان نیازمند دقت، حوصله و زمان است و این تلاشگران ثابت کرده اند که وقتی درجامعه افراد ایثارگر وجود داشته باشند، امنیت و آرامش تأمین می شود.

وی با بیان اینکه از نزدیک شاهد دستاوردهای معلولان بوده است، تأکید کرد: وظیفه ما آموزش به معلولان و همچنین فراهم کردن بازار عرضه و فروش برای دستاوردها و تولیدات آنان است.

در ادامه اکرمی رئیس بهزیستی ابرکوه، گفت: بچه های مراکز فوق روزی حتی دست راست و چپ خود را هم بلد نبودند، زیرا آنان در سطح آموزش پذیر نبوده و حتی مدارس استثنائی هم قادر به پذیرش آنها نبودند؛ اما امروز  با آموزش های بسیار قادر هستند کارهای زیادی انجام دهند.

اکرمی تنها مشکل فعلی مراکز توانبخشی شهرستان را نداشتن یک محیط مناسب برای نگهداری و آموزش معلولان عنوان کرد و از مسئولین خواست تا در رفع این مشکل تلاش های خود را انجام دهند.

انتهای پیا/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد