Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به دعوت ستاد تبلیغاتی بابایی انجام شد

ویزیت رایگان بیماران قلبی در ابرکوه توسط دکتر فروزان نیا+ تصاویر


روز گذشته دکتر فروزان نیا با حضور در شهرستان ابرکوه و در حمایت از بابایی کاندیدای مجلس شورای اسلامی، اقدام به ویزیت رایگان بیماران قلبی نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته دکتر سید خلیل فروزان نیا فوق تخصص قلب وعروق و فلو شیت قلب وریه، با حضور در درمانگاه تأمین سلامت شهرستان، بیماران قلبی را به صورت رایگان مورد ویزیت قرار داد.

دکتر فروزان نیا در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در رابطه با این اقدام خیرخواهانه، اظهار کرد: در بعضی از نقاط محروم دسترسی بیماران به پزشکان متخصص بسیار سخت و هزینه بر است؛ لذا با اجرای این برنامه به جای اینکه بیماران یکی یکی با صرف هزینه های هنگفت به پزشک مراجعه کنند، پزشک در یک روز مشخص به شهر آنان رفته و همه بیماران را مورد ویزیت قرار می دهد.

فروزان نیا ادامه داد: در حال حاضر برنامه ویزیت رایگان بیماران در شهرهای حوزه انتخابیه ابرکوه، بهاباد، مهریز، بافق و خاتم در استان یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با هدف ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی در شهرهای مذکور می باشد؛ چرا که برخی بیماران نیازمند حتی هزینه ایاب و ذهاب را هم ندارند.

وی ضمن اعلام حمایت خود از دکتر بابایی کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید صادقانه بگویم که وظیفه داریم که از  افرادی همچون دکتر بابایی که فردی مسلمان، با تجربه و سیاستمدار هستند، حمایت کنیم، زیرا خواستار داشتن مسئولینی شایسته، درستکار و دلسوز هستیم.

گفتنی است دکتر سید خلیل فروزان نیا پس از ویزیت بیش از 40 بیمار قلبی در ابرکوه، با حضور در شهر مهردشت بیماران آن منطقه را به صورت رایگان ویزیت نمود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 4.75 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد