Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد:

پرهیز از دو دستگی در توافقات هسته ای ضروری است/ تذکر به مسئولین در استفاده شخصی از بیت المال


فرماندار ابرکوه در جلسه شورای اداری گفت: مذاکرات ایران با گروه 1+5 نشان داد که جمهوری اسلامی هرگز مذاکره صلح آمیز را قربانی سایر گزینه ها نمی کند و درب های تعامل و همکاری همیشه باز است.

به گزارش سرو ابرکوه، مسئولین دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولین ارشد شهرستان یک بار دیگر در قالب جلسه شورای اداری گرد هم آمدند تا در رابطه با مسائل مختلف مذاکره و برنامه ریزی نمایند.

در ابتدای جلسه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان نهایی شدن توافق هسته ای را یکی از مهم ترین رویدادهای اخیر ایران و صحنه بین الملل عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد با وجود دیدگاه بدخواهان، هیچ گاه مذاکره و روند صلح آمیز حل و فصل مشکلات هسته ای و سایر مسائل را قربانی گزینه های دیگر نخواهد کرد و خواستار گفتگوی منطقی به دور از هرگونه اجبار است.

رسولی افزود: تیم مذاکره کننده ایران توانست با حرفه ای ترین دیپلمات های دنیا هماوردی نموده و تا پایان مذاکرات ظرفیت و قابلیت بالای خود را در فن دیپلماسی به نمایش بگذارد. لذا کشورهای منطقه و افکار عمومی جهان دریافتند که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای آنها نخواهد بود و راه تعامل و همکاری های بین المللی در صورت شرایط متقابل باز است.

وی ضمن اشاره به ناکام ماندن کشورهایی که به دنبال انزوای ایران و تأمین منافع خود بودند خاطر نشان کرد: آنچه در این شرایط فوق العاده حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری موکدا به آن اشاره نمودند، پرهیز از دودستگی و ضرورت پایبندی به قانون در راستای تصویب یا عدم تصویب متن توافقنامه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان در ادامه جلسه موارد ذیل را جهت بررسی عنوان نمود تا دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری و عملی شدن آن اقدام نمایند:

طرح موارد مربوط به کمیته برنامه ریزی شهرستان

تهیه گزارشات مکتوب از فعالیت های صورت گرفته در یکسال گذشته و ارائه آن به مردم همزمان با فرا رسیدن هفته دولت؛ معرفی پروژه های قابل افتتاح

آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و لزوم بررسی مسائل مربوط به خدمات رسانی به مسافرین و فراهم نمودن امکانات رفاهی برای آنان

پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان فوق العاده حائز اهمیت است؛ لذا آموزش و پرروش باید ضمن رصد نمودن برنامه های سایر ارگان ها، هماهنگی لازم را جهت غنی سازی برنامه ها در جهت پرهیز از موازی کاری داشته باشد.

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، ضرورت دارد که مسئولین اجرایی بی طرفی خود را حفظ نمایند و در جهت برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کنند.

رسولی در پایان به استفاده برخی از مسئولین از خودروهای دولتی برای استفاده های شخصی و خارج از ساعات کاری اعتراض نموده و تصریح کرد: بسیاری از همشهریان نیز چندین بار شاهد اسفتاده شخصی از اموال بیت المال از سوی تعدادی از مسئولین بوده و این مورد را متذکر شده اند؛ لذا مسئولین مراقب باشند که چنین مواردی تکرار نشود و در اسرع وقت نسبت به نصب برچسب یا پلاک دولتی بر روی برخی خودروهای مربوط به ارگان ها که دارای چنین مشخصه ای نیست اقدام نمایند.

برخی از ماشین های دولتی را هیچ گونه پلاک یا نشانه ای ندارد 

انتهای پیام/ م.ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد