Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ابرکوه:

پروژه مرمت خانه بیرون و خلوت آقازاده، نیازمند اعتبار 15 میلیارد ریالی


مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ابرکوه گفت: پروژه مرمت خانه بیرون و خلوت آقازاده، با اعتبار 15 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته محمود زمانی استاندار یزد در سفر خود به ابرکوه، همراه با فاطمه دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از پروژه مرمت خانه بیرون و خلوتِ مجموعه آقازاده، بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید عباس مهری کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: این پروژه به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در محله دروازه میدان، توسط بخش خصوصی از شهرداری و مالک خریداری شده است و در حال مرمت و بهسازی می باشد.

مهری با اشاره به اینکه در این خانه ها طرح هتل- موزه سنتی اجرا خواهد شد، ادامه داد: تا کنون مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در این پروژه هزینه شده است و مبلغ 15 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم دارد تا به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: دانش‌ ضمن اعلام خوشنودی از حسن توجه مردم ابرکوه به بافت تاریخی و ‌صنعت گردشگری،‌ از پروژه های بخش خصوصی ‌در زمینه مرمت اصولی و احیای بناهای تاریخی شهرستان حمایت کرد.

کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی گفت: همچنین وی در زمینه حمایت های معنوی و پیگیری تخصیص تسهیلات بانکی به این پروژه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد