Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در هفته ناجا؛

پلیس راهور ابرکوه سر موتورسواران را کلاه گذاشت+ تصاویر


صبح امروز به مناسبت هفته ناجا، پلیس راهور ابرکوه کلاه ایمنی به شهروندان موتورسوار اهداء کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، پلیس راهور ابرکوه به همراه سرهنگ علیرضا زارع جانشین فرمانده نیروی انتظامی، کلاه ایمنی به موتورسواران شهرستان اهداء کردند.

سروان مهدی عمادی رئیس پلیس راهور ابرکوه، ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی جهت حفظ جان موتورسواران، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : درصد بالایی از تصادفات و آمار تلفات رانندگی مربوط به موتورسواران است.

عمادی گفت : یکی از آسیب‌های جدی در تصادفات و حوادث مربوط به موتورسیکلت، که بعضاً باعث معلولیت جسمی و ذهنی می‌شود و در برخی موارد درمانی ندارد، ضربه به سر و جمجمه است که به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی رخ می‌دهد.

وی افزود : موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی که نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های جانی دارد، می‌توانند زندگی سالم و بی‌دغدغه‌ای را برای خود و خانواده‌هایشان فراهم کنند.

رئیس پلیس راهور ابرکوه، با تأکید به اینکه یک‌لحظه غفلت یک‌عمر پشیمانی به بار می‌آورد، تصریح کرد : لذا از موتورسواران شهرستان درخواست داریم نه به خاطر فرار از جرائم نقدی و بیم از نیروهای پلیس، بلکه به خاطر خانواده چشم‌انتظار خود که برای بازگشت آنها به منزل لحظه‌شماری می‌کنند، از کلاه ایمنی استفاده کرده و تابع قوانین راهنمایی رانندگی باشند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد