Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با هفته دولت؛

پيام تبريك «تبيان ابركوه» به مناسبت روز كارمند


رئیس اداره تبلیغات اسلامی طی صدور پیامی در سایت تبيان ابركوه ضمن گراميداشت هفته دولت، روز كارمند را به همه كارمندان خدمت گزار و متعهد ایران اسلامي تبريك گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین محمد پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با انتشار پیامی در سایت تبیان ابرکوه، هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامیداشت و 4 شهریور که به نام روز کارمند نامگذاری شده است را به کلیه کارگزاران متعهد دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
قسمتی از متن این پیام:
در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان ها و نهادها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت رسانی به مردم است. دراین نظام، کارمندان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و درستی بسیاری از کارها به دست آنان است؛ چنان که امیرمؤمنان علی علیه السلام می فرمایند: «کارها به دست کارمندان راست و درست می شود.»
روز کارمند، تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است. از این رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد