Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد

پیام تبریک مسئولین به خبرنگاران ابرکوه


مسئولین شهرستان ضمن انتشار پیام هایی به مناسبت روز خبرنگار، از خدمات ارزنده اصحاب رسانه شهرستان تقدیر کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با روز خبرنگار، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، طی انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، این روز را به اصحاب رسانه شهرستان تبریک گفتند.

متن پیام تبریک امام جمعه بخش بهمن:

خبرنگاران عزیز
سلام علیکم
همت والای خبرنگاران در انعکاس اخبار، اطلاعات و همچنین بیان مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های زندگی اجتماعی ارزشمند و ستودنی است.
اینجانب وظیفه خود می دانم از سعی و تلاش جنابعالی و همکاران در این عرصه خطیر و توجه و عنایت به انعکاس اخبار بخش بهمن خصوصاّ اخبار نماز جمعه و دفتر امام جمعه تقدیر و تشکر نموده و روز خبرنگار را به شما تبریک و خدا قوت عرض نمایم.
در پناه ایزد منان سربلند و پیروز باشید.

رضا علیزاده
امام جمعه بخش بهمن
مورخ 95/05/17

بخشی از متن پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

در پیام دکتر عباس علوی راد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

با قدردانی ویژه از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور دانشگاه‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به میهن اسلامی بوده‌اند، امیدوارم با تداوم همکاری‌ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر دانشگاه در عرصه های علمی، پژوهشی و اقتصادی کشور باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی:

نقطه مهم در رسالت خبرنگاری، حفظ و رعایت امانت داری است و خبرنگار همواره باید حق را بازگو کند و از خطر کردن نهراسد و همواره به دنبال کشف حقایق باشد.

خبرنگاران در عین حال باید عشق و امید به آینده را در بین مردم تقویت کند، چرا که خبرنگاران بدون عشق به انسان ها و ارزش های انسانی موفقیتی نخواهند داشت.

نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های نظام اسلامی، حفظ وحدت و عزت ایران اسلامی از جمله عوامل مؤثر در ارزش بخشیدن به خبر خبرنگار است.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد