Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

پیشرفت های سریع السیر ایران دشمن را سردرگم کرد/برخی به کلمه «دشمن» حساسیت دارند


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: امروز پله های ترقی و پیشرفت در کشور رقم خورده است، تا جایکه پیشرفت های سریع السیر و بزرگ ایران اسلامی دشمن را سردرگم کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت بخش بهمن، با اشاره به بخشی از زیارت عاورا اظهار کرد: امام حسین (ع) وتر، یعنی بی بدیل، نمونه و دارای ویژگی هایی می باشند که در هیچیک ازبندگان خدا نیست.


محمدی افزود: در همین جا میگوییم، موتور؟؟ یعنی اقایی که تنها گذاشته شد. تنها ماندن امام بزرگوار عواملی دارد که از جمله ایجاد شبهه و فتنه توسط گروه یزیدیان که اصل و نسب درستی نداشتند. شعار آنها این بود که با وجود قران چه نیازی به ولی و سخنان او بعنوان حدیث است؟؟؟


وی گفت: عامل بعدی تنهایی امام، تحریف در فهم اصل دین و برنامه های اجتماعی آن بود. معنای دین و مسلمانی را تحریف کردند، تا جایکه گفتنداسلام و قران نیازی به مفسرندارد، اسلام چیزی به نام سیاست و حکومت ندارد و هر چه ما می گوییم دین است.


امام جمعه موقت بخش بهمن، سومین عامل تنها شدن فرزند زهرا (س) را، سیاست پول، ثروت و مظاهر فریبنده دنیوی برشمرد.


محمدی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار نخبگان کشور تصریح کرد: با باورکردن توانایی های نهفته در وجود ایرانیان در ابعاد مختلف؛ پله های ترقی و پیشرفت در کشور رقم خورد، تاجایکه پیشرفت های سریع السیر و بزرگ ایران اسلامی دشمن را سردرگم کرده است.


خطیب جمعه تاکید کرد: فرمایشات رهبری در واقع یک هشدار به متولیان امور در جبهه فرهنگ، اقتصاد، صنعت و فن اوری است، که نباید به داشته های فعلی اکتفا کرد.


وی خاطر نشان کرد: بعضی ها نسبت به دشمن و توطئه اش، هنوز در خواب خرگوشی هستند و به این کلمه حساسیت دارند. غافل از اینکه آنها حتی در میدان های ورزشی هم دشمنی خود را نشان می دهند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد