Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جماعت مسجد امیرالمومنین ابرکوه مطرح کرد

چشم انداز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) نابودی ظالمین جهان بویژه آمریکا و اسرائیل است


امام جماعت مسجد امیرالمومنین در جلسه مردمی با موضوع شناخت اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) گفت: مبارزه امام(ره) فقط با شاه نبود بلکه مبارزه با ظلم جهانی و طاغوت های زمان همچون آمریکا و اسرائیل بود.

به گزارش سرو ابرکوه، در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی جلسه مردمی با موضوع شناخت اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مددجویان تحت پوشش مرکز نیکوکاری مصلای ابرکوه برگزار گردید.

در این گردهمایی که اعضای هیئت عامل این مرکز نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین ساجدی از روحانیون محلی با گرامیداشت یاد و خاطرات امام و شهداء و تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) به اسلام در ایران و جهان حیاتی تازه بخشید.

وی با بیان اینکه امام(ره) اسلام را زنده کرد و با ورود به ایران، سرآغاز یک حرکت برای دفاع از دین و ارزش های دینی در سطح جهان بود گفت: امام خمینی(ره) با حمایت ملت ایران پرچم ظلم را در دنیا سرنگون ساخت.

حجت الاسلام ساجدی همچنین با بیان اینکه مبارزه امام(ره) فقط با شاه نبود بلکه مبارزه با ظلم جهانی و طاغوت های زمان همچون آمریکا و اسرائیل بود افزود: امام خمینی(ره) با نگاه دینی به تاریخ اسلام و اولیاء الهی، یک نظام دینی را شکل داد که در دنیا مشابه نداشت.

وی در پایان گفت:  امام با اتکاء به خداوند انقلاب اسلامی را شکل داد و با شکست قدرت آمریکا درایران نظام مقدس انقلاب اسلامی را در ایران پایه ریزی کرد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد