Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه:

کارگاه «کارآفرینی، انقلاب و اندیشه های امام(ره)» با حضور مددجویان امداد ابرکوه برگزار شد


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)ابرکوه گفت: کارگاه انقلاب، کارآفرینی و اندیشه های امام(ره) با حضور 63 نفر از مدددجویان کمیته امداد ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان، با بیان این خبر اظهار کرد: کارگاه 3 ساعته کارآفرینی، انقلاب و اندیشه های امام(ره) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با محوریت خدمت رسانی به محرومین در کانون شهید چمران برگزار شد.

غلامپور افزود: در این کارگاه، حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه به عنوان اولین مربی و به مدت یک ساعت، اندیشه های والای امام و اهداف آن حضرت را تبیین و بر اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی بر توجه به اقتصاد اسلامی در چهارچوب دین تاکید کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه بیان کرد: در ادامه مشتاقیان رئیس دانشکده فنی شریف ابرکوه ضمن اشاره به ابعاد مهم کارآفرینی و مهم بودن انتخاب شغل با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، خلاقیت و خودباوری را از عوامل توانمندسازی بیشتر مددجویان برشمرد.

غلامپور اظهار کرد: این کارگاه با حضور 63 نفر از مستعدین اشتغال اعم از فارغ التحصلان، دختران غیر محصل در شرایط ازدواج و سرپرستان خانوار برگزار شد.

گفتنی است این برنامه به صورت مشترک با حوزه اشتغال و خودکفایی صورت گرفت.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد