Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در یزد(2)؛

کاندیدایی که با انتقاد،رگ گردنش متورم می شود انتقاد پذیر نیست/دلیل نسبت دادن جلیلی به جریان انحرافی


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در همایش حامیان دکترسعید جلیلی در یزد با اشاره به مناظره دیشب گفت: نقد پذیر بودن بسیار مهم است و در مناظره دیشب دیدیم که برخی از کاندیداهایی که قرار است در مقام ریاست جمهوری قرار بگیرند زمانیکه به آن ها انتقاد شد و به آن ها گفته شد که اشتباه کرده اید رگ گردنشان متورم شود و منم منم کردند...

به گزارش سروابرکوه به نقل از خبرنگار یزد رسا، دکترکامران باقری لنکرانی امشب در همایش حامیان دکترسعید جلیلی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) یزد اظهار داشت: متأسفانه به دلیل توجه مردم به سخنان و تواضع و نگاه مقاومت و پرامید جلیلی به آینده شروع به تخریب وی کرده اند و می گویند جلیلی کاندید جریان انحرافی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: انحراف از وقتی به وجود خواهد آمد و از این به بعد نیز زمانی به وجود خواهد آمد که فرد برای خود شأنیت قائل شود و منم منم کند و دچار غرور شود، زیرا انسان های متواضع کمتر دچار انحراف می شود.

کاندیدایی که در مناظره با یک انتقاد رگ گردنش متورم می شود انتقاد پذیر نیست

باقری لنکرانی با اشاره به مناظره دیشب گفت: نقد پذیر بودن بسیار مهم است و در مناظره دیشب دیدیم که برخی از کاندیداهایی که قرار است در مقام ریاست جمهوری قرار بگیرند ، زمانیکه به آن ها انتقاد شد و به آن ها گفته شد که اشتباه کرده اید رگ گردنشان متورم شود و منم منم کردند، در صورتیکه اگر کسی قرار است رئیس جمهور شود می بایست نقد پذیر باشد، زیرا نقد پذیر بودن فرد را از انحراف نجات می دهد.

وزیر سابق بهداشت و درمان دولت نهم ادامه داد: حتی اگر نقد غیر منصفانه باشد فرد می بایست در مورد آن تأملی کند تا از آن نیز درس بگیرد شاید آن فرد حرف درستی بزند، نه اینکه بگوید من تابحال خوب بوده ام از این به بعد نیز خوب خواهم بود.

حماسه ۲۴ خرداد همانند واقعه عاشورا قضا ناپذیر است

وی برخی از عبادت های اجتماعی را غیر قابل تکرار و قضا ناپذیر دانست و افزود: همانطور که توابین در یک روز ۴ هزار نفر شهید دادند اما چون در واقعه عاشورا درست عمل نکردند کارشان ارزشی نداشت، بنابراین حماسه ۲۴ خرداد و این فرصت ۱۴۴ ساعته تا انتخابات نیز قضا ناپذیر است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: باید با حجت و چشم باز انتخاب کرد و به این موضوع که فلانی همشهری ما است بنابراین حجت بر ما تمام شده است توجه ای نکرد و فرد اصلح را انتخاب نمود، زیرا همه دشمنان در ۲۴ خرداد منتظرند ببینند ما چه اقدامی انجام می دهیم.

خداوند ترکیه را گذاشت در مقابل دید برخی از کاندیداها !

وی به اتفاقات ترکیه و اشاره یکی از کاندیداها در مناظره اول که گفته بود ما مشکلاتمان را می بایست همانند ترکیه و آرژانتین حل کنیم ، گریزی زد و خاطر نشان کرد: خداوند ترکیه را گذاشت در مقابل دیدشان. برخی از کاندیداها از قبل برنامه ریزی کرده بودند تا در مناظره ها و صحبت های خود به ترکیه به عنوان یک الگو اشاره کنند که مسئله ترکیه و درگیری های این کشور پیش آمد، و این پیامی است برای مردم ما که اگر با خدا باصداقت عمل نکنیم سرنوشت ترکیه در انتظار ما است.

لنکرانی این کشور را کشور امام زمانی(عج) دانست و ادامه داد: اداره این کشور جز با صداقت، عدالت و استقامت و بالاتر از همه اینها ؛ جز با ایمان به خدا شدنی نیست.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد