Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سیستان و بلوچستان رخ داد

کشف بیش از 3 هزار کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس یزد


پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در عملیاتی مشترک با پلیس استان یزد، باند بزرگی مواد افیونی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، سرهنگ احمد طاهری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی میرجاوه در سلسله عملیات مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در عملیاتی مشترک با پلیس استان یزد، باند بزرگی که با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد افیونی در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه علاوه بر دستگیری یک نفر از سوداگران مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک تن و ۸۲۶ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.

وی تصریح کرد: در یک عملیات مشترک دیگر، ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر یک باند قاچاق موادمخدر را در مسیرهای ارتباطی ایرانشهر – دلگان شناسایی کرده و با آنان درگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری مسلحانه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و ۷۷۵ کیلو گرم تریاک از خودرو پژو ۴۰۵ قاچاقچیان کشف شد.

انتهای یپام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد