Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

کشور ما بدنبال ترسیم نقشه ای برای اداره جهان بر اساس تعالیم رهایی بخش اسلام است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: کشور ما در حال ترسیم نقشه ای برای اداره جهان بر اساس تعالیم رهایی بخش اسلام است و منطق شکست خورده استکبار به لرزه در آمده است.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی محله گلکاران برگزار شد.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج و بسیجیان درعرصه های مختلف، اظهار کرد: امروز انقلاب در موقعیتی حساس قرار دارد زیرا که به هدف اصلی آن که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن، بیان کرده بودند، رسیده است و در سراسر جهانی هستی صادر شده است.

فاتحی با تأکید به این مطلب که اسلام در جهان به حاکمیت رسیده است، تصریح کرد: این حاکمیت از مقبولیت رهبری امام خامنه ای در جوامع اسلامی نشأت گرفته است، که با رهنمودهای مدبرانه و هوشیارانه خود، ارزش و اهداف انقلاب اسلامی را به خارج از مرزهای ایران و منطقه خاورمیانه صادر کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب همچون پدری دلسوز و بصیر با نوشتن نامه، قلوب جوانان اروپایی را به سمت اسلام سوق دادند.

فاتحی افزود: در حال حاضر ما در حال ترسیم نقشه ای برای اداره جهان بر اساس تعالیم رهایی بخش اسلام هستیم و این منطق استکبار را که یک منطق شکست خورده است، به لرزه در آورده است و باعث شده است آنها موج اسلام ستیزی و ایران هراسی در جهان ایجاد کنند.

وی بیان کرد: اسلام ضلع بزرگ هندسه جهانی است و لذا در این شرایط ما در معرض جهاد کبیر قرار داریم و باید امیدوار باشیم که صدق وعده الهی آشکار و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین در حال تحقق است.

این مقام مسئول عنوان کرد: آنهایی که دائما در فکر معامله و مذاکره هستند، بدانند انقلاب و دستاوردهای آن که حاصل خون شهدا است، با هیچ چیز و هیچ کس قابل معامله نیست.

فاتحی تأکید کرد: در بعد ژئوپولتیک، استکبار در صدد تفرقه، کوچک کردن کشورهای اسلامی، ورود به قلب اسلام و نوسازی مجدد اسلام است. در بعد بین الملل؛ در صدد محدود کردن قدرت اسلام و در داخل کشور به دنبال پروژه نفوذ است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش های سید احمد جلایی فرمانده سابق پایگاه شهید رجایی تقدیر و برادر بسیجی مهدی اسدی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد