Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرصت یک‌هفته‌ای برای اصناف میوه‌فروشی ابرکوه؛

کلیه خودروهای میوه‌فروشی سد معبر در ابرکوه توقیف شدند


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، از توقیف کلیه خودروهای میوه‌فروشی، که باعث سد معبر خیابان‌های اصلی شده‌اند خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ازاین‌پس وانت‌بارها و دیگر خودروهای میوه‌فروشی، چنانچه به بهانه حمل بار روبروی اصناف میوه‌فروشی در شهرستان ابرکوه پارک شوند، با حکم دادستانی و با اقدام پلیس راهنمایی رانندگی توقیف خواهند شد.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در توضیحات این خبر اظهار کرد : کلیه خودروهای میوه‌فروشی (به‌ویژه ماشین‌های وانت‌بار و خاور) که در محل خیابان‌های اصلی پارک شده و باعث سد معبر می‌شوند، توقیف شدند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد : این خودروها که درواقع باهدف تبلیغ کالا و میوه‌های مختلف، روبروی مغازه‌ها و در حاشیه خیابان‌های اصلی شهر پارک می‌شوند، با سد معبر به نحوی موجبات حواس‌پرتی رانندگان، احتمال وقوع تصادفات و به‌ویژه نارضایتی عابران و شهروندان را فراهم می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، تأکید کرد : در حال حاضر تمام این خودروها در سیستم راهنمایی و رانندگی توقیف است و مالکین توجه داشته باشند در اولین توقف، توسط مأمورین راهنمایی و رانندگی توقیف فیزیکی می‌شوند.

وی تصریح کرد : چنانچه اصناف میوه‌فروش نسبت به جمع‌آوری خودروهایی که باعث سد معبر شده‌اند، ظرف مدت یک هفته اقدام نکنند، عوامل پلیس راهنمایی رانندگی بلافاصله در محل خودرو متخلف را توقیف فیزیکی و یا فک پلاک می‌کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد