Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

کلیه نمایشگاه های فرهنگی، هنری باید با مجوز اداره ارشاد باشد


جواد عادل در خصوص ادعای مسئولین برگزاری نمایشگاه بال سرخ عاشورا، بال سبز انتظار گفت: طبق قانون، برگزاری کلیه نمایشگاه های فرهنگی، هنری و مذهبی در سطح شهرستان باید صرفا با مجوز این اداره باشد.

عادل

به گزارش سروابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص ادعای مسئولین برگزاری نمایشگاه بال سرخ عاشورا، بال سبز انتظار در رابطه با عدم همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دست اندرکاران این نمایشگاه گفت: این اداره با رویکرد همکاری با همه اهالی فرهنگ و هنر این منطقه تا کنون توانسته کارنامه مثبت و قابل دفاعی را از خود بجای بگذارد که نگاه مختصر به عملکرد یکساله این اداره و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری از آن جمله است که  مراجعه عزیزان به اخبار منتشره در سایت ها و مطبوعات و همچنین وبلاگ این اداره گویا و دلیلی بر این ادعاست.

عادل اظهار داشت: ولی در رابطه با این نمایشگاه، علی رقم همکاری در تحویل بعضی وسایل درخواستی ایشان برای برگزاری نمایشگاه چون طبق قانون برگزاری کلیه نمایشگاه های فرهنگی،هنری  و مذهبی در سطح شهرستان باید صرفا با مجوز این اداره باشد.

وی افزود: متاسفانه برگزارکنندگان این نمایشگاه به دلایل کاملا غیر منطقی حاضر به اخذ مجوزهای لازم نشدند و عملا برگزاری این نمایشگاه به صورت غیر قانونی صورت گرفته است و طبیعتا حضور مسئول این اداره در مراسم افتتاح یا دیگر برنامه های این نمایشگاه تایید این عمل غیر قانونی تلقی می گردیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: علی ایحال با توجه به وجهه نمایشگاه و با اینکه عملا بایست این نمایشگاه تا اخذ مجوز تعطیل می گردید و لی به احترام ایام و نام نامی امام حسین (ع) و نظارت غیر مستقیم کارشناسان ذیربط از این اقدام خودداری شد و عملا ادعای مسئولین برگزاری این نمایشگاه نوعی پیش دستی تلقی می شود که بی اساس می باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد