Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

کم حرفی تاریخ در شناساندن بیشتر حضرت معصومه(س) تاسف بار است


رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: کم توجهی به این گوهرهای بی بدیل و در عوض پرداختن به زیر و بم حیات سلاطین ستمگر، از نشانه های انحراف رفتن تاریخ است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام کاظم دشت آبادی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) زیارتی است که پاداشش شفاعت و بهشت است.

وی افزود: مرحوم شیخ عباس قمی، به زیبایی جایگاه بلند حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را توصیف نموده است. در زیارت این بانوی بزرگوار نیز به این حقیقت معترفیم و معتقدیم که خداوند برای او جایگاه و شأن ویژه ای قرار داده است؛ فإنَّ لَکِ عِندَ اللهِ شَأنٌ مِن الشَّأن. و در همین زیارتنامه از ایشان شفاعت یوم الجزا را درخواست می‌کنیم؛ یا فاطمةُ اشْفَعی لی فی الجَنَّة.

دشت آبادی ادامه داد: امام رضا(علیه السلام) خطاب به «سعد بن سعد اشعری» فرمودند: ای سعد! از ما قبری در نزد شما هست.هر کس او را زیارت کند در حالی ‌که عارف به حقّ او باشد، بهشت از آن ِاوست. و همچنین فرمودند: هر کس حضرت معصومه(سلام الله علیها) را در قم زیارت کند، همانند کسی است که مرا زیارت کرده باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه تصریح کرد: از امام جواد(علیه السلام) هم روایت شده که فرمود: «مَنْ زارَ عَمَّتی بِقُمْ فَلَهُ الجَنَّهُ؛ هر کس عمه‌ام را در قم زیارت کند، بهشت از آنِ اوست».

دشت آبادی با اظهار تأسف به حال تاریخ، گفت: یکی از افسوس هایی که باید نثار تاریخ کرد، در مورد شناخت بزرگانی چون کریمه اهل بیت علیها السلام است؛ تاریخ نباید در مورد این بزرگان کم حرف می شد. کم توجهی به این گوهرهای بی بدیل و در عوض پرداختن به زیر و بم حیات سلاطین ستمگر، از نشانه های انحراف رفتن تاریخ است. با همه غفلت تاریخ، تعیین دو روز در سال برای گرامیداشت این بانو کمترین کاری است که از عهده مردمان عصر ما برمی آید.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد