Skip to Content

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر:

از دوربین های نظارتی اشکذر به عنوان «دوربین ثبت تخلف» استفاده می شود


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر گفت: با همکاری شهرداری اشکذر دوربین های نظارتی در سطح شهر اشکذر نصب شده است که از آن ها به عنوان دوربین های ثبت تخلف نیز استفاده خواهد شد.

دوربین نظارتی و ثبت تخلف سرعت در شهرهای استان برای کاهش تخلفات رانندگی بوده است به طوری که 197 دوربین نصب شده در سطح شهرستان یزد توانسته نظم بهتری را به عبورو مرور در خیابان های شهر یزد ببخشد.  نصب دوربین‌های ترافیکی که شامل دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت می باشد توانسته بسیاری از رانندگان یزدی را به رانندگی در شرایط قانونی و استاندارد، سوق دهد.

اشکذر تنها شهرستان باقی مانده در بین شهرستان های استان یزد که از وجود چنین دوربین هایی در سطح شهر بی بهره بوده است، اکنون دارای چند دوربین نظارتی است که به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر از این دوربین ها به عنوان دوربین های ثبت تخلفات رانندگی نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با خبرنگار نسیم صادق، با اعلام این خبر گفت: با همکاری شهرداری اشکذر دوربین های نظارتی در سطح شهر اشکذر نصب شده است که از آن ها به عنوان دوربین های ثبت تخلف نیز استفاده خواهد شد.

«ثقفی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر از نصب 9 دوربین در سطح شهر خبر داد و گفت: فعلا برنامه ای برای ثبت تمام تخلفات نداریم و در ابتدا به صورت موردی تخلفاتی نظیر پارک دوبل، سبقت غیرمجاز و ... را نظارت می کنیم و در آینده نزدیک بهره برداری های بیشتری از این دوربین ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان اشکذر تنها با هدف حفظ نظم و آرامش و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به نصب دوربین ها کرده و نمی خواهیم با ثبت تخلفات، فشار مالی بر مردم وارد شود.

سرهنگ ثقفی از انجام مرحله دوم رفیوژ میانی خیابان امام خمینی (ره) اشکذر در روزهای آتی خبر داد و گفت: این برنامه که توسط شهرداری اشکذر اجرا شده است، کل خیابان امام را شامل خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر از نصب دوربین های کنترل سرعت در بلوار دانشگاه خبر داد و گفت: در برنامه آینده نظارت بر جاده های شهرستان، دوربین های کنترل سرعت در بلوار دانشگاه اشکذر، حدفاصل پمپ بنزین تا دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر نصب خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.