Skip to Content

فرماندار اشکذر خواستار شد:

دعوت از مردم بومی اشکذر به ثبت اطلاعات خود از طریق اینترنت/ رتبه سوم اشکذر در سرشماری اینترنتی


فرماندار اشکذر ضمن دعوت از مردم بومی شهرستان برای اقدام به ثبت اطلاعات خود از طریق اینترنت، گفت: کل فرایند ثبت اطلاعات زمانی حدود 5 تا هشت دقیقه به طول خواهد انجامید و مردم با این کار ما را در اجرای این طرح ملی یاری خواهند کرد.

فرماندار اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، با بیان اینکه بازه زمانی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان اشکذر مطابق با برنامه کشوری یعنی از سوم تا 24 مهر ماه به صورت اینترنتی شروع شده است، اظهار داشت: در همین راستا ستاد سرشماری در شهرستان تشکیل و ابلاغ های مورد نیاز کارشناسان فنی و معاونین صادر شده است.

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر با اشاره به ثبت نام بیش از 25 نفر در امر سرشماری نفوس و مسکن، گفت: عمده این افراد بومی شهرستان بوده که فرایند گزینش آن ها انجام و کلاس های آموزشی آن ها از امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول ثبت اطلاعات اینترنتی می باشد، گفت: کار ثبت اطلاعات خانوار روستاهای شهرستان به عهده کارکنان مرکز بهداشت گذاشته شده است.

فرماندار اشکذر امر سرشماری را کاملا یارانه ای و اجرای آن را با استفاده از تبلت توضیح داد و افزود: طبق آخرین ارقام شهرستان اشکذر در بخش ثبت اطلاعات اینترنتی رتبه سوم را در استان دارا است.

وی ضمن دعوت از مردم بومی شهرستان برای اقدام به ثبت اطلاعات خود از طریق اینترنت، گفت: کل فرایند ثبت اطلاعات زمانی حدود 5 تا هشت دقیقه به طول خواهد انجامید و مردم با این کار ما را در اجرای این طرح ملی یاری خواهند کرد.

فرماندار اشکذر اطلاعات ثبت شده در این طرح را مبنایی برای تصمیم گیری های آینده دانست و بر سفارش بزرگان نظام بر اجرای هرچه دقیق تر آن اشاره کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.