شناسه : 13707723
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی حمایتی «ضیافت» در یزد/ قیمت اقلام اساسی مورد نیاز در ماه رمضان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به طرح‌های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: جهاد کشاورزی برای جلوگیری از التهاب بازار، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن‌ها، اقلامی تهیه و به بازار تزریق کرده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد آوا اظهار کرد: برای نظارت بر بازار، طرحی به نام ضیافت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به اجرا درمی‌آید.

مسعود زارع گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت با همکاری و اقدامات اتاق‌های اصناف نظارت بر طرح ضیافت را بر عهده دارند.

وی افزود: بازرسان با هماهنگی با شعبات تعزیرات استان بر قیمت کالاهای پروتئینی، حبوبات و شیرینی و کالاهای اساسی و ضروری پر مصرف ایام ماه مبارک رمضان در بازار نظارت خواهند داشت.

زارع ادامه داد: با توجه به رکودی که امسال بر بازار حکم فرماست  بنظر نمی‌رسد افزایش قیمتی داشته باشیم با این وجود تمهیدات لازم اندیشیده شده است.


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  در تشریح اقدامات دیگر در خصوص طرح‌های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: جهاد کشاورزی برای جلوگیری از التهاب بازار، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن‌ها، اقلامی تهیه و به بازار تزریق کرده است.

زارع اعلام کرد: افراد حقیقی چنانچه نذورات و تقاضای زیادی داشته باشند می‌توانند به اداره کل غله و پشتوانی امور دام استان مراجعه کنند و اقلام مورد درخواست خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: این اقلام شامل دو نوع برنج خارجی هندی و اروگوئه، مرغ منجمد و چند نوع گوشت گوساله منجمد خارجی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  قیمت مصرف‌کننده مرغ منجمد را 5500 تومان، برنج هندی 3400 تومان، برنج اروگوئه 2550 تومان و گوشت گوساله را بسته به نوع آن از 21 هزار تومان تا 21 هزار و 700 تومان اعلام کرد.

زارع محل عرضه این اقلام را در فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و دو محل نمایشگاهی واقع در اکرمیه و بلوار دانشجو اعلام کرد.

وی با اشاره به وضعیت رکودی بازار اظهار داشت: افزایش قیمتی در کالاها نداشته ایم و با هماهنگی مقرر شده  اتحادیه قصاب‌ها  گوشت را به حداقل قیمت، 27 هزار تومان عرضه کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: قیمت مرغ گرم از 5850 تومان تا 6250 تومان نوسان دارد.

زارع ادامه داد: هر کیلو زولبیا، بامیه و گوش فیل ممتاز 14هزار و 950 تومان، درجه یک 9هزار و 750 تومان و مرغوب 7هزار و 400 تومان است که باید در هر یک کیلوگرم این شیرینی 750 گرم گوش فیل و زولبیا و 250 گرم بامیه باشد.

وی به مردم توصیه کرد: چناچه شاهد گران‌فروشی، تقلب، کم فروشی و مشکل کیفیتی هستند و با بررسی به نتیجه نرسیدند از طریق سامانه تلفنی 124 موارد مورد نظرشان را گزارش دهند تا از طریق کارشناسان مربوطه بررسی شود و از طریق همین سامانه نیز پیگیر گزارش خود باشند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب محمدباقر قالیباف.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب محمدباقر قالیباف.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب محمدباقر قالیباف.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد