شناسه : 35418768
رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد خبر داد

احداث میدان عملیاتی آموزشی آتش نشانی یزد در آینده‌ای نزدیک


رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد از احداث یک میدان عملیات ورزشی _آموزشی جهت آموزش آتش‌نشانان یزدی در پارک زیتون خبر داد و گفت: 3 هزار مترمربع از اراضی پارک زیتون برای این کار در نظر گرفته‌شده که با نصب یونیت‌های آموزشی 174 آتش‌نشان یزدی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار یزدآوا؛ سیدعباس میرشمسی شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر یزد با تبریک روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: سازمان آتش‌نشانی سازمانی شبه‌نظامی و بحران مدار بوده که ضامن ایمنی شهر است و هر آنچه باعث به خطر افتادن ایمنی شهر شود از کوچکترین تا بزرگ‌ترین اتفاق مربوط به حوزه کاری ماست.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بابیان این مطلب که بزرگ‌ترین حوادث در دل کوچکترین بی‌احتیاطی‌ها نهفته است اظهار داشت: آموزش بهترین وسیله جهت کنترل و کاهش حوادث است که در همین راستا واحد آموزش و پیشگیری سازمان به‌شدت به دنبال آموزش نیروهای خود بوده تا بتواند نیروهایی متخصص و آشنا با تکنولوژی روز را تربیت کند و حتی برای فراگیری آموزش‌های جدید آماده حضور درکلان شهرها هستیم.

میر شمسی از احداث یک میدان عملیات ورزشی_آموزشی جهت آموزش آتش‌نشانان یزدی در پارک زیتون خبر داد و گفت: 3 هزار مترمربع از اراضی پارک زیتون برای این کار در نظر گرفته‌شده که با نصب یونیت‌های آموزشی 174 آتش‌نشان یزدی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این میدان عملیاتی تنها مختص شهر یزد نبوده و می‌توانیم نیروهای آتش‌نشانی از شهرهای هم‌جوار و شهرهای جنوبی را که با مضیقه روبرو هستند نیز آموزش دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بابیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یزد ازنظر تجهیزات نیز روبه رشد است ابراز داشت: با زحماتی که درگذشته و حال توسط شورای شهر و شهرداری صورت گرفته امروز وضعیت خوبی در بحث تجهیزات داریم به‌نحوی‌که در حال حاضر و با توجه به رشد آپارتمان سازی در یزد صاحب دو دستگاه بالابر امداد و نجات مصدومین در حریق‌های احتمالی هستیم که ارزش‌افزوده زیادی برای شهرمان ایجاد کرده است.

میر شمسی کار خوب را مدیون ابزار خوب دانست و اظهار داشت: بخشی از تجهیزات درگذشته خریداری‌شده و اعتبارات بخشی دیگر نیز در بودجه سال 97 دیده‌شده که امیدواریم بتوانیم در 6 ماهه دوم سال آن‌ها را خریداری کنیم.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.