شناسه : 30326997
دبیر مؤسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد خبر داد

آغاز ثبت‌نام دومین دوره آموزشی «طلیعه رشد» ویژه فعالین فرهنگی یزد


ثبت نام اولیه دومین دوره آموزشی «طلیعه رشد» ویژه فعالین فرهنگی یزد از سوی مؤسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی آغاز و تا اواخر مردادماه ادامه دارد.

به گزارش یزد آوا، دبیر مؤسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد از آغاز ثبت نام اولیه دومین دوره آموزشی «طلیعه رشد» در یزد به همت این موسسه خبر داد.

جوادکوراغلی اظهار کرد: این دوره ویژه فعالین فرهنگی یزد طی پنج روز در قم با حضور اساتید کشوری برگزار می‌گردد و ثبت نام تا اواخر مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره نخست این دوره آموزشی تابستان گذشته برگزار شد، افزود: دومین دوره از روز اول تا پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود و برادران فعال فرهنگی که در دوره قبل شرکت کرده‌اند و همچنین فعالان فرهنگی علاقه‌مند به حضور در این دوره، می‌توانند مشخصات خود را به سامانه 10001000900100 ارسال نمایند.

کوراغلی عنوان کرد: محتوای این دوره نیز شامل آشنایی با منظومه فکری امام و رهبری، دین شناسی، دشمن شناسی، انقلاب اسلامی و سرفصل‌های مهارتی است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار مباحث آموزشی دیدار با علما و مراجع در قم و همچنین بازدید از مجموعه های فرهنگی برتر کشور که در قم واقع شده‌اند از دیگر برنامه های این دوره آموزشی می باشد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.