شناسه : 32129494
نائب رئیس اول اتاق اصناف استان یزد:

افزایش قیمت نان در استان یزد متوقف شد


نائب رئیس اول اتاق اصناف استان یزد گفت: افزایش قیمت نان متوقف شده است و اکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان وجود ندارد.

به گزارش یزد آوا، در حالی که پیش از این ستاد تنظیم بازار اینگونه ابلاغ کرده بود که از اول آذرماه سال جاری قیمت انواع نان با افزایش ۱۵ درصدی مواجه شود که البته پس از آن اتاق اصناف تغییراتی در زمان اجرای آن مطرح کرد و نهایتا قرار بود همین روزها شاهد افزایش قیمت نان باشیم که بنا به گفته نائب رئیس اول اتاق اصناف یزد این تصمیم به دستور رئیس جمهور لغو شد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف استان یزد در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، گفت: افزایش قیمت نان به دستور رئیس جمهور متوقف شده است و اکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان وجود ندارد.

حسن ضیائی افزود: بنابراین نانوایان استان یزد حق هیچگونه افزایش قیمتی برای نان را ندارند و مردم نیز  چنانچه شاهد تخلفی در نانوایان شدند می توانند شکایت خود را با شماره 124 و یا با شماره 36241719 گزار ش کنند تا به آن رسیدگی شود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت نان به صلاح نیست و ما از همان ابتدا مخالف افزایش قیمت نان به بهانه افزایش کیفیت بودیم، چراکه نان از کالاهای اساسی به شمار می‌رود و ما مخالف صددرصدی گران شدن آن هستیم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.