شناسه : 15987521
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

امریکا جرأت به میدان آوردن گزینه‌های خود را ندارد


نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد با اشاره به دستاوردهای مهم دفاعی ایران گفت: آمریکا بهتر از همه از این دستاوردها اطلاع دارد و و اگر می‌توانست و جرأت آن را داشت، گزینه نظامی را به میدان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح روز گذشته در نشست مجمع بسیج استان یزد با اشاره به دستاوردهای مهم دفاعی ایران اسلامی، گفت: به یاری خداوند و برکت خون شهیدان و اطاعات از ولایت فقیه، ایران اسلامی بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است.

سردار فتوحی اظهار کرد: توانایی امروز ایران در خنثی کردن تکنولوژی‌های دشمن  در زمینه‌های دریایی، هوایی و واقعیتی است که دشمن هم به آن اذعان دارد.

نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد افزود: امروزه موشک‌های هوشمند و بالستیک خلیج فارس به عنوان کابوس ناوهای آمریکایی لقب گرفته و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین زیردریایی غدیر هم به عنوان کمین‌گاه در زیر آب نام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات و دیگر تجهیزات آماده شده و در حال بهره‌برداری است و آمریکا بهتر از همه از آن اطلاع دارد و و اگر می‌توانست و جرأت آن را داشت، گزینه نظامی را به میدان می‌آورد.

سردار فتوحی با اشاره به اهمیت شکل‌گیری بسیج گفت: بسیج با هدف تحقق برنامه‌های ارزشی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... راه‌اندازی شده ضمن اینکه یکی از رسالت‌های بسیج، شناسایی نخبگان علمی و فرهنگی است.

نائب رئیس اول مجمع بسیج استان یزد تأکید کرد: در بین بسیجیان استعدادهای بی‌نظیری وجود دارد که این استعدادها باید شناسایی و تقویت شوند و در راستای پیشرفت و استقلال کشور اسلامی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.