شناسه : 11925087
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

برگزاری جشن 12 فروردین در پارک کوهستان یزد


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن 12 فروردین در پارک کوهستان خبر داد.

به گزارش یزد آوا،  محمدرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا اذعان داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در نوروز 94 برنامه های  فرهنگی ورزشی متنوعی را در پارک های اصلی شهر یزد برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا کرده است و این برنامه ها تا روز 14فروردین ادامه دارد.


وی در ادامه به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در نوروز94 پرداخت و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی، ایستگاه بازی و سرگرمی(دومینو و اوریگامی)، مسابقه های هیجانی و مسابقه مسیر را پیدا کن، برنامه رصد ستارگان در پارک ها به همراه آموزش از فعالیت هایی است که جمعا در قالب 183 برنامه و در 3 پارک از اول فروردین ماه شروع و تا چهاردهم ادامه دارد.


دشتی ضمن اشاره به برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء در 6پارک یزد، خاطر نشان کرد: برپایی پخش فیلم و سریال به مدت 13 شب در 3 پارک یزد از برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد می باشد.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین از برگزاری جشن 12 فروردین در پارک کوهستان خبر داد.


این مقام مسئول در رابطه با فعالیت های سازمان یاد شده در ایام فاطمیه تصریح کرد: تولید و چاپ 6هزار کتابچه (راز سر به مهر) و کتاب داستان مادر مهربانی (ویژه گروه سنی الف و ب) و همچنین فضاسازی شهری به مناسبت ایام فاطمیه با یک هزار و 300 پارچه مشکی از جمله اقدامات انجام شده این سازمان بوده است.


وی برگزاری برنامه های تئاتر خیابانی(جعبه جادویی و منم عروس کویر)، جنگ شبانه (پارک هفتم تیر)، قصه خوانی ( با موضوع پهلوان یزدی و شهید الله دادی) و پرده خوانی در قالب 51 برنامه را عنوان کرد.


دشتی گفت: تولید کارت تشویق خوش حجابی و شهروند نمونه (به همراه قرعه کشی)، تهیه ی بسته های فرهنگی جهت توزیع میان مسافران و شهرندان، تجهیز نمازخانه های پارک های سطح شهر، فضاسازی در سطح پارک ها  و شهر،ایجاد ایستگاه های موقت جهت ایستگاه صلواتی، برگزاری پاتوق فرهنگی و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب را از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در نوروز94 می باشد.

در زیر جدول ساعت برگزاری برنامه های ورزشی را در پارک های غدیر، هفتم تیر و شهداء را مشاهده میکنید:

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.