شناسه : 40443693

تدوین تاریخ شفاهی تاریخچه کتاب و کتابداری در یزد کلید خورد


تدوین تاریخ شفاهی تاریخچه ی کتاب و کتابداری در یزد با حضور مسعوده حیدرزاده پیشکسوت حوزه ی کتابداری در استان توسط واحد آرشیو شفاهی مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی کلید خورد.

به گزارش یزدآوا، به مناسبت فرا رسیدن هفته ی کتاب و کتابخوانی تدوین تاریخ شفاهی تاریخچه ی کتاب و کتابداری در یزد با حضور مسعوده حیدرزاده پیشکسوت حوزه ی کتابداری در استان توسط توسط واحد آرشیو شفاهی مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی کلید خورد. 

در راستای تدوین تاریخ شفاهی تاریخچه ی  کتاب و کتابداری در یزد که به مناسبت فرا رسیدن هفته ی کتاب توسط مرکز اسناد و کتابخانه ی استان و با مشارکت اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی یزد در حال انجام است  اولین جلسه  مصاحبه با حضور مسعوده حیدرزاده پیشکسوت حوزه ی کتابداری در استان و با مصاحبه ی محمد حسن امیری پژوهشگر و استاد تاریخ دانشگاه در واحد آرشیو شفاهی مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی یزد کلید خورد. 

گفتنی است مسعوده حیدرزاده متولد 1345 یزد است که مسئولیت در کتابخانه های رئیس فرهمند، غدیر، فرخی یزدی و آیت الله طباطبایی یزدی و کتابداری در کتابخانه ی شرف الدین علی یزدی قدیمی ترین کتابخانه ی استان از سوابق وی می باشد. لازم به ذکر است مصاحبه های انجام شده پس از پیاده سازی به صورت کتاب منتشر شده و در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.