شناسه : 39363314
رئیس پلیس راهور استان یزد خبر داد

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های قرمز استان یزد


زارع گفت: مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های قرمز استان یزد جهت پیشگیری از شیوع کرونا از امروز تعطیل شده است.

مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در برخی شهرستان‌های استان یزد گفت: مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های قرمز استان جهت پیشگیری از شیوع کرونا از امروز تعطیل شده است و این وضعیت تا نارنجی شدن این شهرها باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: هم اکنون طبق اعلام ستاد کرونا یزد، اردکان، میبد، مهریز، تفت و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و با خروج این شهرستان‌ها از وضعیت قرمز و تغییر وضعیت به نارنجی فعالیت مراکز تعویض پلاک در آنها سر گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه ساعت کاری مراکز تعویض پلاک تقریبا از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ است،عنوان کرد: افرادی که برای تعویض پلاک به صورت سیستمی ثبت نام کرده‌اند باید بعد از نارنجی شدن شهرهای قرمز بار دیگر برای ثبت نام اقدام کنند.

زارع ادامه داد: مراجعه به مراکز تعویض پلاک در روزهای عادی و با خروج از وضعیت قرمز کرونایی، براساس سیستم نوبت دهی اینترنتی که در اختیار پلیش راهور ناجا است انجام می‌گیرد و مراجعه کنندگان پس از نوبت گیری از این سامانه برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه دارند.

وی با بیان اینکه نوبت دهی اینترنتی مانع از شلوغی در مراکز تعویض پلاک شده است، گفت: به طور میانگین در روزهای عادی تقریبا ۳۵۰ دستگاه خودرو از مرکز تعویض پلاک مرکز استان خدمات دریافت می‌کنند و در شهرستان‌ها نیز به طور میانگین تعداد خدمات دهی روزانه ۱۵ تا ۲۵ مورد است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.