شناسه : 29287710
مدیرحج و زیارت استان یزد:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج یزد/ ثبت نام حج تمتع در استان یزد متوقف شد


مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با تکمیل ظرفیت ثبت نام متقاضیان در کاروان‌های حج در استان یزد ثبت نام در این استان متوقف شد.

به گزارش یزد آوا، علی‌اصغرشریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ودیعه‌گذاران حج تمتع که تا پایان سال 1385 در چند روز با مراجعه حضوری و اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دادند و با تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، روند ثبت نام متوقف شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان استقبال خوبی از حج تمتع در استان یزد داشتند، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد، 14 کاروان استان یزد برای حج تمتع درسال 96 به 16 کاروان افزایش یافت و این دو کاروان با توجه به استقبال زائران به کاروان شهرستان‌های اردکان و میبد افزوده شد.

شریفی با بیان اینکه با اتمام کار ثبت نام متقاضیان حج تمتع به‌زودی جلسات آموزشی زائران جمعه آغاز می‌شود، گفت: برای آشنائی حجاج دو همایش متمرکز درمرکز استان باحضور کلیه زئران خانه خدا و 10 کلاس آموزشی توسط مدیران و روحانیان کاروان‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده حج بر اساس اعلام سازمان است، افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 11 میلیون و 882 هزار تومان و بالاترین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است.

شریفی با بیان اینکه اعزام زائران استان یزد به سرزمین وحی مدینه قبل است، خاطرنشان کرد: امسال 2 هزار و 270 نفر یزدی در قالب 16 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان یزد افزود: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج از مرداد عازم حج تمتع هستند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد