شناسه : 10606464
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خوشبختانه فرمانده هدف«صهیونیست‌ها»در منطقه عملیاتی نبود/ «رژیم صهیونیستی» قطعاً پاسخ بسیار درد آوری را دریافت می کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره با اینکه مسلماًً اقدام جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی بی جواب نخواهد ماند گفت: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی نشانی آشکار از پیوند منافع صهیونیست و تروریست در منطقه دارد.

به گزارش یزد آوا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یزدرسا، اقدام  رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان سوریه  را اقدامی تروریستی  و وحشیانه خواند و اظهار داشت: این اقدام وحشیانه نشانی آشکار از پیوند منافع صهیونیست و تروریست ها در منطقه  دارد.


محمد صالح جوکار با بیان اینکه جریان تکفیری و صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاوت در منطقه را دنبال می کنند افزود: هدف رژیم صهیونیستی طبق شواهد به دست آمده ترور فرمانده دیگری بود که به یاری خدا آن فرمانده در صحنه نبود و در پی آن تعدادی از فرماندهان عزیزما به شهادت رسیدند.

وی با تاکید براینکه این اقدام جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی قدر مسلم بی جواب نخواهد ماند افزود:رژیم صهیونیستی قطعاً یک پاسخ بسیار در آوری در آینده نزدیک دریافت می کند تا  درسی بر  اقدامات جنایتکارانه وضد بشری تروریست ها شود.

نماینده مردم یزد در مجلس در بخشی دیگر از سخنانش  شهید سرتیپ «محمد علی الله دادی» را از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران خواند و بیان کرد: فرمانده سابق تیپ 18 الغدیر یزد به عنوان مستشاری برای مردم سوریه در برون رفت از وضعیت بی ثباتی در مقابل تروریست ها خدمت  کرد.

وی گفت: سردار شهید  الله دادی به عنوان  فرمانده اسبق تیپ 18  الغدیر یزد عمر خود را برای این انقلاب  گذاشت  و امروز هم در راستای راهبرد تامین ثبات و امنیت در منطقه  گام برداشت  که نهایتاً  به فیض شهادت رسید.

جوکار با اشاره به خاطراتی از سردار شهید الله دادی گفت: سردار شهید  فردی خدا و محور و ولایتمدار و انسانی بود که  حاظر است برای خدمت به مردم از جان و دل مایه بگذارد و بنده در وهله  دیدار اول شیفته و علاقه مند به ایشان شدم.

وی در ادامه به دیگاه باز و عالی سردار شهید درعرصه های مختلف  اعم از عرصه های عمرانی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: سردار شهید، انسانی جدی و پرکاری بود که بعد از هجرت وی به سوریه و لبنان  در امر مستشاری  حضور یافت و نهایتاً در همین مسیر که آرزویش بود به شهادت رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: قدر مسلم این است که امنیت داخل کشور و نقطه قدرت و  قوت  در منطقه در سایه سار شهدایی است که خارج از مرزهای ما تلاش و به شهادت رسیدند به دست آمده است.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی با  یک کار نشان دار شده و جمع اوری اطلاعات و سرویس های جاسوسی با هدف زدن فرماندهان حرب الله این اقدام را کرد و این اقدام از نظر ماهیت اسلام عملی تروریستی و هم راستا با جریان تکفیر ی ها صورت گرفته است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.