شناسه : 6290385

داده آمایی بیش از 74 هزار پرونده جاری املاک در یزد


مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان یزد از داده آمایی تعداد هفتاد و چهار هزار و 354 پرونده جاری ثبتی خبر داد.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ، مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان یزد با اشاره به تکالیف سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در برنامه پنجم توسعه؛ از آغاز ثبت اطلاعات و داده آمایی پرونده های درجریان ثبتی از نیمه دوم سال 1390 در این استان خبر داد و گفت: تا ابتدای سال جاری تعداد هفتاد و چهار هزار و 354 پرونده جاری ثبتی در شهرستان یزد  داده آمایی شده است .

"علی کریمی"افزود : همزمان با داده آمایی پرونده های جاری املاک در شهرستان یزد ، داده آمایی پرونده های واحدهای ثبتی دیگر نیز شروع شده که تعدادی از واحدها از جمله شهرستانهای مهریز ، مروست، بافق و بهاباد به پایان رسیده است .

وی افزود : داده آمایی پرونده بخش های مرکز استان هم به اتمام رسیده و تنها بخش چهار باقی مانده که امید است در نیمه اول سال جاری به پایان برسد .

وی اظهارداشت : با توجه به ابلاغ سازمان مبنی بر اتمام داده آمایی پرونده های جاری در سال 92 ، برنامه جامع زمانبندی به کلیه واحدهای ثبتی ابلاغ گردیده است .

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد : با اتمام کار داده آمایی و ایجاد پایگاه اطلاعات حقوقی املاک، امکان جعل و زمین خواری تا حد قابل توجهی از بین خواهد رفت.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب مدیر کل اداره استاندارد یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب مدیر کل اداره استاندارد یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب مدیر کل اداره استاندارد یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد