شناسه : 11039405
استاندار یزد:

دشمن با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وادار به پذیرش حقوق ایران می شود


استاندار یزد تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمادی از اتحاد ملی و اراده قاطع و خلل ناپذیر این ملت بزرگ است و دشمن را وادار به پذیرش حقوق مردم ایران خواهد کرد.

به گزارش یزد آوا، سید محمد میرمحمدی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن، ضمن دعوت از مردم استان یزد برای حضور گسترده در این راهپیمایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ماحصل به هم آمیختگی ایمان، مردم و رهبری است و اتحاد این سه ضلع مثلث عشق و نور، رمز جهان‌شمولی این نهضت اسلامی است.

 

وی بیان کرد: یوم‌الله خجسته 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز حکومت الله بر زمین همراه با خاطرات ماندگار و حماسه‌ها و عشق و ایثارها فرا می‌رسد و یاد امام راحل و بت‌شکن، آن مسیحا نفس روزگار ما و آن اسطوره جاودانه که با تحول دینی، سیاسی و مردمی عظیمش نظام سلطه عالم را تزلزل ساخت و نیز خاطره شهیدان گلگون کفن عشق را که چشم و چراغ همیشگی این ملت‌اند در خاطره‌ها تازه می‌سازد تا ما با حضور حماسی در استمرار انفجار نور با خون پاکشان میثاقی دوباره ببندیم و نهضت بیداری اسلامی در جهان را استمرار بخشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ماحصل به هم آمیختگی ایمان، مردم و رهبری بود و اتحاد این سه ضلع مثلث عشق و نور، رمز جهان شمولی این نهضت است. میرمحمدی بیان کرد: جهان آینده از آن صالحین و متقین است و پیروزی نهایی این نهضت وقتی است که به حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) متصل شود و این وصال در گرو تقوا و شناخت ماست.

 

وی عنوان کرد: در سال فرهنگ و اقتصاد حسب تأکیدات مقام معظم رهبری وظیفه پاسداری از فرهنگ و ارزش‌ها و مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ نرم که هویت و ایمان ما را مورد تهدید قرار داده بر عهده داریم و هوشمندانه در مسیر حق ایستاده‌ایم.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در این مسیر در خدمت صادقانه به مردم که به فرموده امام راحل ولی‌نعمتان ما هستند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و جز به آبادانی این آب و خاک نمی‌اندیشد و دست مردم همیشه در صحنه را می‌فشارد.

 

وی افزود: حضور آگاهانه و عاشقانه و گسترده مردم و راهپیمایی وحدت بخش 22 بهمن، بی‌شک آمال بدخواهان ما را به یأس و عزم و اراده ما را در پیشبرد انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و روح شهیدانمان را شادتر خواهد کرد.

 

میرمحمدی ادامه داد: بی‌تردید همت والا و حضور باشکوه مردم شریف دارالعباده یزد نمادی از اتخاد ملی و اراده قاطع و خلل ناپذیر این ملت بزرگ را به نمایش خواهد گذاشت و دشمن را وادار به پذیرش حقوق مردم ایران خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی استانداری یزد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.