شناسه : 13287178
پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» در یزد برگزار شد


نمازگزاران یزدی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، نمازگزاران یزدی بعد از اقامه نمازجمعه امروز در اعتراض به زیاده خواهی های امریکا در جریان مذاکرات هسته ای با برگزاری راهپیمایی اعتراض به سیاست «توافق به هر قیمتی» را بار دیگر به مسئولان کشور و به دشمنان خارجی اعلام کردند.


مردم همیشه در صحنه دارالعباده با سر دادن شعارهای «حرف حساب ملت مذاکره با عزت»، «توافق بد ما، نافی عزت ما»، «کلید مشکل ما در ژنو و لوزان نیست»، «6 قدرت پوشالی تمامی جهان نیست»، « فرزند انقلابی امریکا دشمن ماست»، « در سایه تهدیدات مذاکره بی معناست» بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای را به ملت و مسئولان کشور یادآور شدند.

«دنیا باید بداند تحریم اثر ندارد»، «حرف تمام ملت مذاکره با عزت»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»و «هیهات من الذله» از دیگر شعارهای مردم بود.


یزدی‌ها همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته‌های « ما شهدای زیادی داده ایم تا امریکا کدخدای ما نباشد»، « به مناقصه گذاشتن دستاوردهای هسته ای دلاوری نیست»، « خون احمدی روشن را نمی توان اکسید کرد»، « دشمنان اکسید کردن فرهنگ انقلاب ، اسلام و نظام دینی ما را می خواهند » و غیره  پیگیر مطالبه رهبری شدند و از مسئولان خواستند تا آن‌ها را در جریان جزئیات مذاکرات هسته‌ای قرار دهند.


نمازگزاران در این راهپیمائی به مسئولان اعلام داشتند که باید عزت ایران در این مذاکرات حفظ شود و نباید سیاست «توافق به هر قیمت» دنبال شود.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.