شناسه : 13182596
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خبر داد؛

شهادت 130 رزمنده یزدی در عملیات بیت المقدس


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر 130 رزمنده بسیجی یزد به فوز عظیم شهادت نائل آمدند .

به گزارش یزد آوا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر 130 رزمنده بسیجی یزد به فوز عظیم شهادت نائل آمدند .

 

احمد ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شهدای گرانقدر از یزد و مناطق تابعه استان در قالب سه مرحله عملیات بیت المقدس شهید شدند .

 

وی اضافه کرد: در عملیات بیت المقدس افزون بر یک هزار رزمنده یزدی در کنار سایر نیروهای جانبرکف سپاه اسلام از آب و خاک و مرز و بوم این کشور دفاع کردند .

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد خاطرنشان کرد: به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای استان یزد و بخصوص شهدای سوم خرداد در سطح این استان برنامه های خاصی پیش بینی شده است.

 

ابراهیمی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی در طول سال توسط این نهاد با همکاری سایر بخش ها یک ضرورت است .

 

وی افزود: باید ترویج فرهنگ شهادت به عنوان مهمترین کار فرهنگی همواره مد نظر مسوولان و متولیان امر قرار گیرد که عزت ما در گرو همین روحیه و فرهنگ است .

 

این مسوول خاطر نشان کرد: رزمندگان سپاه اسلام با قدرت ایمان و با روحیه ولایتمداری بر دشمنان پیروز شدند و ما وظیفه داریم همواره پاسدار حرمت خون آنها باشیم .

 

ابراهیمی تعداد شهدای استان یزد را سه هزار و 850 نفر ذکر کرد .

 

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.


انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب محمد فراتي.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب محمد فراتي.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب محمد فراتي.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد