شناسه : 34081542
موسوی بیوکی:

مردم مطالبه کنند فیش حقوقی‌ام را منتشر می کنم


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار فیش حقوقی‌اش گفت: اگر مردم از بنده بخواهند و در این زمینه مطالبه داشته باشند قطعاً فیش حقوقی خود را منتشر خواهم کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یزد آوا؛ در خصوص انتشار فیش حقوقی‌اش گفت: اگر مردم از بنده بخواهند  و در این زمینه مطالبه داشته باشند  قطعاً فیش حقوقی خود را منتشر خواهم کرد.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی اضافه کرد: چه زمانی که در استخدام دولت بودم و چه زمانی که نماینده مردم شده‌ام یک‌بار به کارگزینی محل خدمتم  مراجعه نکردم و همه تلاشم برای انجام‌وظیفه به نحو احسن بوده است.

موسوی در خصوص اقدام صباغیان هم اظهار داشت: آقای صباغیان انسان بزرگ‌منشی است و بسیار شفاف و روشن عمل می‌کند و به همین جهت در مدت نمایندگی هزینه‌هایش را ثبت کرده اما بنده این کار را انجام ندادم اما فیشی که ایشان منتشر کرده  تقریباً فیش حقوقی همه نمایندگان مجلس است هرچند ممکن است تغییراتی اندک در آن وجود داشته باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بابیان اینکه بنده در طول دوران خدمتم در دولت در بخش‌هایی مسئولیت داشتم که با ارقام مالی وحشتناکی سروکار داشته ابراز داشت:  در طول این دوران یک‌بار هم به دیوان محاسبات احضار نشده‌ام و به خودم از این نظر اطمینان دارم اما بازهم می‌گویم اگر مردم درزمینهٔ انتشار فیش حقوقی‌ام مطالبه داشته باشند حتماً اقدام خواهم کرد.

وی تأکید کرد: نکته قابل‌توجه این است که بر اساس نص صریح قانون نمایندگان مجلس هم مانند سایر مسئولان باید در پایان دوره نمایندگی میزان دارائی‌های خود را اعلام کنند تا مردم بدانند نماینده آنان از موقعیت خود سوءاستفاده کرده یا نکرده است و درباره  این مبحث هم که اگر در پایان دوره نمایندگی از سوی مردم مطالبه وجود داشته باشد پاسخگو خواهم بود.

انتهای پیام/
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.