شناسه : 12801934
امام جمعه موقت بخش مرکزی یزد:

ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم زور و فشار نمی‌شود


امام جمعه موقت بخش مرکزی یزد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ملت قهرمان ایران هیچ‌گاه تسلیم زور و فشار و تطمیع نمی‌شود و با توجه به بیانات اخیر رهبری با وجود تهدید مذاکره نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت بخش مرکزی یزد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته در میان نمازگزاران روستای احمد آباد ملاباشی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ملت قهرمان ایران هیچ‌گاه تسلیم زور و فشار و تطمیع نمی‌شود و با توجه به بیانات اخیر رهبری با گرفتن شمشیر بالای سرمان و تهدید مذاکره نمی‌کنیم و هرگز تسلیم  زور وفشار نشده و با آنها سازش نمی‌کنیم.


وی ادامه داد: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس و در طی 36 سال پس از انقلاب شکو همند اسلامی در همه عر صه‌ها نشان داده است که اگر پا به عرصه بگذارد چه بر سر دشمن می‌آورد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به سفر مرجع بزرگ عالم تشیع حضرت آیت الله نوری همدانی به استان، آن را نقطه عطفی در استان دانست و تصریح کرد:  که بحق این فرزانگان تاریخ هستند که توانسته‌اند با قدرت و صلابت ملت را رهبری و هدایت کنند.


وی ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله میزا حسن ابوترابی، برای بازماندگان آن مرحوم  از خداوند طلب صبر و اجر نمود و فقدان آن عالم بزرگ و وارسته را یاد آورشد.


امام جمعه موقت بخش مرکزی یزد با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزا حسن شیرازی آن را نشان از تیغ بران ولی فقیه و مجتهد جامع الشرائط در آن زمان دانست و افزود:  قدرت ولایت و مرجعیت شیعه است که توانسته تشیع راسر بلند و روسفید کند.


وی همچنین مناسبت‌های فتح بی نظیر خیبر به دست علی ابن ابوطالب (ع) و فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) را یادآور شد.


لازم به ذکر است است پیش از خطبه های نماز جمعه مراسم ترحیم عالم ربانی آیت الله ابوترابی به همت پایگاه مقاومت شهید شیرودی و کانون امام علی (ع) احمد آبادملاباشی  برگزار شد.


همچنین نمازگزاران در بین دو نماز با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»  و «مرگ بر آل سعود»  جنایات رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش را در به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع یمن محکوم کردند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.