شناسه : 13470003
فرماندار یزد در نشست با مدیر کل کار استان:

مهارت فارغ التحصیلان دانشگاهی با بازار کار همخوانی ندارد


فرماندار یزد گفت: از دست دادن بازار فروش در استان یزد یکی معضلات پیش روی صنعت می باشد که وجود سرمایه های اجتماعی ما می تواند زمینه سازی بازاریابی فعال را فراهم نموده و گسترش فروش تولیدات را به همراه داشته باشد.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جلسه هم اندیشی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرماندار یزد با هدف تبادل نظر در راستای توسعه زیرساخت های صنعتی و بهبود وضعیت اقتصادی استانایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران در استان را نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست و گفت: باید بتوانیم در جهت حمایت از سرمایه گذاری غیر دولتی، برای افرادی که می خواهند زمینه فعالیت صنعتی و اشتغال را  ایجاد کنند، تسهیلات و حمایت همه جانبه فراهم کنیم.

محمد حسین ریاحی افزود: حمایت از ایده های خلاق و ایجاد فضای مناسب برای گسترش فعالیت های اقتصادی، پویایی بخش های مختلف تولید و خدمات را امکان پذیر می سازد.

در ادامه محمود شاکری شمسی،فرماندار یزد اظهار داشت:عزم جدی مسولان و همدلی مردم لازمه تامین زیر ساخت های صنعتی استان برای ایجاد بهترین فضای اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی می باشد.

شاکری بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی توانمندی در جامعه هستند که مهارت آن ها با بازار کار هم خوانی ندارد ولی اگر در کنار یکدیگر جمع شوند می تواند یک تعاونی کارامد را تشکیل دهند.

فرماندار یزد گفت:از دست دادن بازار فروش در استان یزد یکی معضلات پیش روی صنعت می باشد که وجود سرمایه های اجتماعی ما می تواند زمینه سازی بازاریابی فعال را فراهم نموده و گسترش فروش تولیدات را به همراه داشته باشد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.