شناسه : 33423917
به همت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد،

نشست آموزشی تشکیلاتی «به‌اندازه انقلاب» در یزد برگزار می‌شود


چهارمین نشست از سلسله نشست‌های طلیعه رشد با عنوان «به‌اندازه انقلاب» با موضوع نسبت فعالین فرهنگی با رسانه و جنگ نرم، به همت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزد آوا، جواد کوراغلی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های طلیعه رشد با محوریت بررسی منظومه فکری امامین انقلاب به همت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد، گفت: این نشست‌ها با استقبال دانشجویان و طلاب و فعالان فرهنگی یزد روبرو بوده و موردتوجه نخبگان فرهنگی ومسئولین سمن های استان نیز قرارگرفته است.

دبیر موسسه اندیشه فرهنگ اسلامی یزد افزود: چهارمین نشست از این سلسله نشست‌ها با عنوان  «به‌اندازه انقلاب» با موضوع نسبت فعالین فرهنگی با رسانه و جنگ نرم و با حضور دکتر فرج نژاد از کارشناسان برجسته و فعال هنری و رسانه‌ای، روز جمعه 4 اسفندماه از ساعت 8 الی 17 در محل  سالن اجتماعات آستان امامزاده جعفر یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره فشرده یک‌روزه مطالب متنوع و کاربردی پیرامون جنگ و بصیرت رسانه‌ای، جریان شناسی رسانه‌ها و مدیریت میدانی رسانه ارائه خواهد شد، که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به سامانه پیامکی 10001000900100 ارسال کنند.

کرواغلی با اشاره به سایر فعالیت‌های این موسسه در راستای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و توانمندی سازی فعالین فرهنگی و مسئولین سمن‌ها، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های پس از جهانی‌شدن، دوره‌های کتاب‌خوانی و برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار سینمایی از دیگر فعالیت‌های این موسسه است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این راستا می‌توانند با شماره 09135139350 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.