شناسه : 35153665
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

پاسخگویی در سطح استان یزد نظام‌مند می‌شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم رونمایی از پوستر #پاسخگو_هستیم گفت: این با هدف نظام‌مند کردن پاسخگویی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر #پاسخگو_هستیم ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: این طرح به همت روابط عمومی‌های استانداری یزد و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با هدف نظام‌مند کردن پاسخگویی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نظام‌مند کردن پاسخگویی الزام پاسخگویی را در بدنه استان به وجود بیاورد و مطمئناً همکاری، تعامل و مطالبه گری رسانه‌ها می‌تواند کمک کند به اجرای هر چه بهتر این طرح و برنامه‌هایی که برای پاسخگویی مدنظر است.

طالبی پاسخگویی و شفافیت را به عنوان ارکان حکمرانی خوب دانست و افزود: تأثیر پاسخگویی خوب بر بسیاری از مؤلفه‌های حکمرانی خوب حائر اهمیت است و اگر بتوانیم نظام پاسخگویی را در استان به خوبی ایجاد کنیم مسئولیت‌پذیری، شفافیت و قانونمنداری در بین مدیران و دستگاه‌های دولتی افزایش می‌یابد که این تأثیر فوق‌العاده فراتر از تصور است و در نتیجه می‌توان به نظام اداری هر چه بهتر در استان امیدوار بود.

وی گفت: با توجه به شرایطی که در بحث اطلاع‌رسانی و ضرورت‌هایی که در کشور وجود داشته مخصوصاً در حوزه تعامل هر چه بیشتر میان بخش‌های مختلف حاکمیت در حوزه اطلاع‌رسانی در تدبیری که وزارت کشور داشته تغییر در ترکیب اعضای شورای اطلاع‌رسانی در سطح استان و کشور حاصل شده و دستگاه‌های بیشتری در شورای اطلاع‌رسانی استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: مسئولیت شورای اطلاع‌رسانی استان با استانداری استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورا و سخنگوی استانداری تعیین شده است که در چارچوب این تغییر و اصلاحیه امیدواریم که خلأهایی که در گذشته وجود داشته و بخشی از آن به عدم حضور برخی از دستگاه‌ها در شورای اطلاع‌رسانی استان برمی‌گردد جبران و هماهنگی بیشتری در سطح اطلاع‌رسانی با این ترکیب جدید انجام شود.

طالبیعنوان کرد: یکی از اهداف این اصلاحیه این بوده که همه تریبون‌های در سطح کشور و استان‌ها که مخاطبشان مردم هستند در یک راستا مدافع مردم و نظام اسلامی باشند و شاهد ناهماهنگی‌هایی که وجود داشته و در عرصه اطلاع‌رسانی و بیان منافع ملی آسیب‌هایی متوجه کشور می‌کرده نباشیم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.