شناسه : 10547690
سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران:

پرونده «م.ر» همچنان در دیوان عالی کشور است/ زمان ارسال پرونده به دادگاه مشخص نیست


سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: پرونده «م.ر» همچنان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است.

به گزارش یزد آوا، محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: هیچ شعبه‌ای نمی‌تواند زمان دقیقی را برای پایان رسیدگی به این پرونده را اعلام کند.

وی افزود: اخباری که پیش از این در خصوص ارجاع پرونده «م.ر» به دادگاه کیفری شده بود، به هیچ عنوان صحت ندارد و روند رسیدگی ممکن است در دیوان عالی طولانی شود.

دادستانی تهران روز شنبه 14 دی 1392 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری 12 اسفند در پاسخ به سوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات معاون اول دولت احمدی نژاد صبح روز شنبه، 3 خردادماه سال جاری در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در تاریخ 17 خردادماه جلسه دوم رسیدگی به این پرونده آغاز و همان روز هم ختم رسیدگی به پرونده اعلام شد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هفتادمین نشست خبری خود با اشاره به اعتراض «م - ر» به حکم محکومیتش گفت: هم ایشان و هم وکیلش لایحه‌ای را ارائه کردند و پرونده در مرحله آماده شدن برای ارسال به مرجع برای تجدید نظر است.

وی همچنین در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود با خبرنگاران هم در خصوص آخرین وضعیت پرونده «م.ر» اظهار داشت که این پرونده به دیوان عالی کشور رفته و تجدیدنظر آن در دیوان عالی است اما هنوز رأی صادر نشده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد